أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۳۳۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
پرونده بازی‌های هفته دروازدهم امروز چهارشنبه 20 مهر ماه با انجام پنج دیدار بسته می‌شود در یکی از حساسترین بازی‌های استقلال در مشهد به مصاف تیم پدیده می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 5 دیدار به پایان می‌رسد تیم‌های بالانشین از جمله تراکتورسازی و استقلال به مصاف حریفانشان می‌روند.

پدیده مشهد – استقلال تهران
گلزن ترین آبی در پدیده رو در روی استقلال
 
شاگردان مرزبان ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد پذیرای شاگردان قلعه‌نویی هستند.

آبی‌پوشان با 21 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند آنها برای حفظ رده دومی خود را در لیگ برتر سه امیتازی این بازی را از آن خود کنند البته تیم استقلال به شرطی می‌تواند صدرنشین شود که با نتیجه پر گل 5 بر صفر به پیروزی برسد و تراکتورسازی هم نتواند مقابل حریفش به برتری برسد.

در آن سوی میدان تیم پدیده مشهد با 16 امتیاز در رده هفتم قرار دارد این تیم توانسته از پرسپولیس یک امیتاز بگیرد اکنون آماده می‌شود تا دردیدار خانگی مقابل استقلال سه امتیاز را کسب کند.

به هر حال سال‌ها از آخرین حضور استقلال در مشهد گذشته است و به همین خاطر این بازی می‌تواند برای هواداران 2 تیم در شهر مشهد جذاب باشد.

رضا عنایتی چهره ویژه این دیدار است چرا که سابقه سال‌های بازی برای استقلال را دارد انگیزه عنایتی برای این بازی نسبت به دیگر بازیکنان پدیده بیشتر است تا آمادگی خود را به استقلالی‌ها نشان دهد.

عنایتی تا الان 4 گل زده است و در آن طرف هم محمد قاضی، امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده 4 گله هستند بر این اساس نبرد مهاجمان 4 گله در این بازی دیدنی خواهد بود.

همچنین امیر قلعه‌نویی باید مقابل تیمی قرار بگیرد که مربی خارجی به نام هسلر دارد تیم قلعه‌نویی بتواند از این بازی امتیاز بگیرد آن وقت قلعه‌نویی می‌تواند جواب منتقدانش را بدهد. آنهایی که معتقدند وی همواره مقابل مربیان خارجی در این فصل ناکام بوده را بدهد.

زوران کنژویچ مدافع مونته‌نگرویی به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم پدیده را در این بازیز همراهی کند.

در آن طرف آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و هاشم‌بیگ‌‍زاده به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند اما جاسم کرار به جمع آبی‌پوشان بازگشته است.
محمد رضا اکبریان به همراه سعید علی‌نژادیان، تورج عیوض محمدی و رضا عادل قضاوت این بازی را بر عهده دارند مسعود عنایت ناظر این بازی است.

تراکتورسازی – پیکان
پیکان سواری تراکتور در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال پیکان است.

تراکتورسازی هم اکنون با 24 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند آنها اگر در این دیدار خانگی پیروز شوند همچنان در صدر جدول باقی می‌مانند حتی می‌توان گفت سرخپوشان تبریز با برد پیکان به سمت قهرمانی نیم فصل سوق داده می‌شود.

تیم تراکتورسازی با 21 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد اما پیکان در یازده هفته فقط 4 گل زده تا ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته باشد.

با  این حال اگر پیکان بتواند در این بازی پیروز شود در همان رده دهم باقی می‌‌ماند اما اگر بازنده شود یا امتیاز از دست بدهد ممکن است از رده دهم هم پایین‌تر بیاید.

به هر حال شاگردان ابراهیم‌زاده کار سختی مقابل مهاجمان گلزن تراکتورسازی در تبریز دارند.

محمد صادق بارانی به علت محرومیت نمی‌تواند تیم پیکان را در این بازی همراهی کند.

غلامرضا جباری به همراه حسن طالقانی حسن یوسفی و حمید حاج ملک قضاوت این بازی را برعهده دارند ایرج نظری ناظر این بازی است.

راه آهن – سپاهان
نگاه زرد پوشان اصفهانی به جایگاه دوم

تیم فوتبال راه آهن ساعت 50/16 در ورزشگاه تختی به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود.

تیم فوتبال راه‌آهن با 9 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد این تیم برای فرار از انتهای جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.

راه آهنِی‌ها بعد از این هفته و در کمتر از یک هفته باید به مصاف تیم پرسپولیس در جام حذفی بروند به نظر نمی‌رسد استیلی بخواهد این بازی لیگ را فدای جام حذفی کند.

در آن سوی میدان سپاهان با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

زردپوشان اصفهانی بعد از حذف مقابل گل گلهر سیرجان در جام حذفی تمام تمرکزشان بر روی لیگ برتر است.

آنها در این هفته برای رسیدن به رده دوم جدول تمام تلاششان را خواهند کرد و امیدوارند که استقلال در مشهد امتیاز از دست بدهد تا جانشین استقلالی‌ها در پله دوم شوند.

فرکی در هفته یازدهم لیگ تیمش از پرسپولیس سه امتیاز گرفت و اکنون فرکی می‌خواهد دومین برد متوالی‌اش در لیگ را از یک مربی پرسپولیس دیگر بگیرد.

احمدرضا عابدزاده و علی لطیفی مربیان راه آهن و محمد آبشک و ایران‌نژاد بازیکنان این تیم به علت محرومیت نمی‌توانند تیم راه آهن را در این بازی همراهی کنند.

موعود بنیادی فر به همراه علیرضا ایدروم، هادی طوسی و سعید رحیمی مقدم قضاوت این بازی را برعهده دارند.

ذوب‌ آهن – فولاد خوزستان
تقابل 2 مربی با دانش لیگ برتر

تیم فوتبال ذوب آهن ساعت 16:50 در ورزشگاه فولادشهر به دیدار تیم فوتبال فولادخوزستان می‌رود.

تیم فوتبال ذوب آهن قبل از تعطیلات و تا پایان هفته یازدهم پرفراز و نشیب ‌نشان داد اما با این وجود 11 امتیاز را کسب کرد و به رده دوازدهم خودش را رساند.

این تیم در هفته دوازدهم میزبان فولادی است که با 18 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

شاگردان گل محمدی در جام حذفی از مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند اما فولادی‌ها در کمال ناباوری‌های حذف شدند و اسکوییچ بعد از این حذف نسبت به برنامه‌های تیم ملی به شدت انتقاد کرد زیرا ملی‌پوشانش را به موقع به خدمت نگرفته بود.

تقابل تاکتیکی 2 مربی با دانش به نامهای اسکوییچ و گل محمدی در این بازی دیدنی جذاب خواهد بود.

به هر حال ذوبی‌ها به دنبال سومین بردشان در این فصل هستند وفولادی‌ها هم ششمین پیروزی را می‌خواهند.

مهدی سید علی ، محمدرضا منصوری، حسن انتظاری و علی صفایی قضاوت این بازی را بر عهده دارند جواد تقی‌پور نظارت این بازی را بر عهده دارد.

ملوان بندر انزلی – نفت تهران
انزلی‌چی‌ها بدون تماشاگر به دنبال برد

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فردا ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی انزلی پذیرای تیم فوتبال نفت تهران است.

تیم فوتبال ملوان با 8 امتیاز در قعر جدول قرار دارد این تیم با مویسیلوویچ سرمربی جدیدش قصد دارد که از قعر جدول فرار کند بر این اساس به دنبال سه امتیاز این بازی است.

گفتنی است مویسیلوویچ سرمربی جدید ملوان اولین حضورش را در تیم ملوان با باخت در جام حذفی و تیمش را از گردونه رقابتها کنار رفت.

وی برای اینکه توانایی‌هایش را ثابت کند باید در این دیدار خانگی پیروز  شود.

البته ملوان به حکم کمیته انضباطی در این بازی از داشتن تماشاگرانش محروم است و این موضوع به نفع تیم منصوریان است.

نفتی‌ها در کمال آرامش و مقابل سکوهای خالی از تماشاگر به دنبال پنجمین برد خود هستند تا شاید از رده پنجم بالاتر بروند.

به طور حتم مجید صالح مربی ایرانی ملوان به مویسیلوویچ برای شناخت بیشتر فوتبال ایران به خصوص ملوان کمک خواهد کرد.

باید دید ملوان با هدایت کادر فنی جدیدش می‌تواند ‌ در این بازی سه امتیاز را بگیرد یا نه؟

گفتنی است مرتضی فلاحتی بازیکن ملوان به دلیل اخراج در بازی با صنعت ساری در جام حذفی از همراهی تیمش محروم است.

یدالله جهانبازی، علیرضا میرزابیگی، رحیم شاهین و یاسر همرنگ داوران این بازی هستند محمد علی فروغی ناظر این بازی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها