يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۴۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
تسهیلات اعطایی ریالی بانک توسعه صادرات در شش ماهه اول سال 93 به 11هزار و 556 میلیارد ریال بالغ می شود که این رقم در در شش ماهه دوم سال 92 به میزان 11 هزار و 383 میلیارد ریال بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ بررسي مقايسه اي اين دو مقطع زماني بيانگر رشد نزديك به 2 درصدي تسهيلات اعطايي است.

همچنين مجموع تسهيلات اعطايي بانك توسعه صادرات در بخش ارزي و ريالي در شش ماهه دوم سال 92  مبلغ  24 هزار و 637 ميليارد ريال بوده كه با رشد 2 درصدي به مبلغ 25 هزار و 120 ميليارد ريال در شش ماهه اول سال 93 رسيده است.

براساس اين گزارش، بررسي حجم تسهيلات اعطايي در بخش هاي مختلف اقتصادي در شش اول سال جاري حاكي از آن است، 978 ميليارد ريال در بخش خدمات، 139 ميليارد ريال ساختمان، صنعت 19 هزار 155 ميليارد ريال، كشاورزي 987 ميلياردريال و معدن 198 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است.

در ارائه خدمت اعتبار خريدار 2 هزار و 377 ميليارد ريال و در بخشهاي سفير، تسهيلات و بازرگاني در مجموع يك هزار و 284 ميليارد ريال تسهيلات در شش ماهه اول سال 93 صرف تخصيص منابع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها