يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۴۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
مدیرعامل هلدینگ تعاونی خاص ایران خودرو از ورود سه شرکت زیر مجموعه به بازار سرمایه و پوشش صد درصدی پیش بینی سود این شرکت در شش ماهه اول سال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ مدیر عامل هلدینگ تعاونی خاص ایران خودرو از ورود سه شرکت زیر مجموعه به بازار سرمایه و پوشش صد درصدی پیش بینی سود این شرکت در شش ماهه اول سال خبر داد.

 ابراهیم غلامی در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو که بزرگترین هلدینگ سرمایه‌گذاری کشور محسوب می‌شود و در سال 1377 با 50 نفر عضو و با هدف ارائه خدمات سهامداری برای اعضا و کارکنان ایران خودرو تاسیس شد، اکنون 70 هزار نفر سهامدار دارد.

وی با بیان این‌که تعاونی خاص از محل فروش خودرو اقدام به فعالیت کرد، یادآور شد: تعاونی خاص با توجه به ظرفیت‌هایی که در این شرکت ایجاد شد اقدام به راه اندازی شرکت‌های جدید کرد که دراین راستا و در گذشته 27 شرکت تحت پوشش گروه تعاونی خاص مشغول به فعالیت بودند که در حال حاضر این میزان به دلیل موازی کاری کاهش یافته و به 15 شرکت رسیده است.

مدیر عامل هلدینگ تعاونی خاص ایران خودرو با اشاره به این‌که تعاونی خاص در حوزه‌های مالی، اقتصادی، صنعتی، خدمات، خودرو، تولید، ساختمان، مسکن و بازرگانی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تعاونی خاص حفظ دارایی سهامداران است که در این راستا طی سه سال گذشته سود 27 درصدی در مجمع به تصویب اعضا رسیده و به سهامداران پرداخت شده است.

وی با بیان این‌که در حوزه فعالیت اقتصادی که منجر به سودآوری می‌شود حدود 15 شرکت فعال هستند، ادامه داد: در این میان بزرگترین لیزینگ کشور به نام لیزینگ ایرانیان با هزار میلیون ریال سرمایه به عنوان سودآورترین لیزینگ انتخاب شده و در این شرکت فعالیت می کند.

غلامی با بیان این‌که لیزینگ ایرانیان در بورس و گسترش سرمایه‌گذاری و تجارت و سرمایه ایرانیان در فرابورس حضور دارند، اظهار کرد: در حال حاضر چهار حوزه اصلی شامل بازار سرمایه، بازار پول، سازه و ساختمان و خودرو بازرگانی برای تعاونی خاص تعریف شده است.

وی از ورود سه شرکت تعاونی خاص به بازار سرمایه خبر داد وافزود: تعاونی خاص قصد دارد شرکت‌هایی که از ظرفیت و آمادگی لازم برخوردارند به بازار اولیه وارد کند که در این راستا شرکت تولیدی گوهرفام و دو شرکت در حوزه صنعت و اقتصاد تا پایان امسال وارد بازار سرمایه می‌شوند.

وی به پیش بینی وضعیت بورس در شش ماه آینده پرداخت و گفت:‌بورس تهران به حمایت اشخاص حقوقی نیازمند است، زیرا سال گذشته شوکی به بازار سرمایه وارد شد و باعث شد بورس افت کند. و پیش بینی می‌شود که وضعیت بورس در آینده مناسب باشد.

غلامی با بیان این‌که تعدیل EPSنخواهیم داشت یادآور شد: گزارش شش ماهه شرکت‌های تعاونی خاص گزارش‌های خوبی بوده و این شرکت ها می توانند بودجه مورد نظر خود را محقق کنند.

مدیر عامل هلدینگ تعاونی خاص ایران خودرو از تحقق 100 درصدی پیش بینی سود این شرکت در شش ماهه اول سال خبر داد و گفت: تعاونی خاص توانسته است تکالیف بودجه‌ای خود را در شش ماه اول سال محقق کند. به طوری که مبلغ 29 تومان و پنج ریال در شش ماه اول محقق شد و پیش بینی می شود که در شش ماه دوم فعالیت های سودآور این شرکت ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها