امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۴۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران گفت : معادن کشور نیاز به ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه با هدف دستیابی به فناوریهای جدید دارند و این مهم با ترسیم نقشه راه برای این منظور محقق خواهد شد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛  سید محمد رضا مرتضوی افزود: مهندسان معدن و طراحان ماشین آلات و مبتکران صنعتی در کنار هم می توانند نقشه راه ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز معادن کشور را که بستر آنها وجود دارد تهیه کنند.

وی اضافه کرد :خودکفایی و تولید فناوری های جدید به معنای تولید همه تجهیزات نیست ،بلکه باید تولید هر نوع محصولی توجیه داشته باشد و بنابراین بخشی از ماشین آلاتی که تولید و ساخت آنها در کشور توجیه اقتصادی دارند، کافی است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران یادآور شد: هیچ کشوری قادرنیست همه محصولات مورد نیاز خود را تولید کند ، بنابراین ایران نیز در دستیابی به فناوری های جدید معدنی باید ضمن تلاش برای کسب دانش و تولید علم، روابط بین المللی خود را نیز توسعه دهد تا از فرصت های وارداتی و انتقال تکنولوژی ، بهره برداری لازم را داشه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها