يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۵۱۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از باخت خانگی تیمش مقابل پیکان گفت: از همه هواداران عذرخواهی می کنم. شرمنده آنها شدم. بابت از دست رفتن این سه امتیاز واقعا عذرخواهی می‌کنم. غیر از 10 دقیقه اول همه بازی در اختیار ما بود. تا زمانی که 10 نفره شدیم، از آنها سر بودیم. گلی که ابتدای بازی دریافت کردیم یک شوک بود و فکر می کنیم این شوک باعث استرس بچه ها شد.

او در ادامه گفت: در این دیدار هجومی بازی کردیم. ما بی دقتی کردیم و فرصت ها را از دست دادیم. من از بچه ها راضی هستم. فکر می کنم هوادارانی که فوتبال را می فهمند به لحاظ کیفیت از بازی تراکتورسازی راضی باشند. بچه های ما با تمام وجود بازی کردند. با اینکه شکست خوردیم بازی تماشاگرپسندی ارایه کردیم. ما در بازی حریف را تحت فشار قرار دادیم. ما حتی وقتی 10 نفره شدیم، حریف با یک مهاجم به زمین ما می آمد. مقصر اصلی شکست من هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها