أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۳۵۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در 3 ماهه نخست سال آمار رشد اقتصادی بیش از 10 درصد داده می شود در حالی که این میزان رشد را بسیاری از کشورهای توسعه یافته هم ادعا نمی‌کنند یا سیاه نمایی گذشته دروغ بود یا این آمار که اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی عالمی است که رنگ اخلاص را در میان همه رنگ‌ها انتخاب کرد و به همان سیاق سیاست ورزی‌اش چه آرام و با طمانینه از میان ما رفت، همیشه بر همین روش بود، انقلابی اما آرام و وزین و این شیخ انقلاب بی‌جار و جنجال بود.

وی افزود:‌ باید گفت در این پاییز فصل برگریزان، برگ زرینی از درخت تنومند انقلاب افتاد و غم پاییزی ما را کامل کرد، در فتنه‌ 88 هم این برگ زرین مثال زدنی رفتار کرد و ثابت کرد همه‌ی رفاقت‌ها در زیر چتر انقلاب معنا پیدا می‌کند و هرچقدر هم که سابقه داشته باشید قدرت به میزان فاصله از ولی تعریف می‌شود، خداحافظ عمار بی‌ادعای انقلاب.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آمارهایی که مرتب توسط دولت اعلام شده را نباید با دیده تردید نگریست ادامه داد: حرمت امامزاده را باید متولی نگاه دارد، چرا که تا 6 ماه قبل آمار رشد اقتصادی منفی 5/6 بوده اما اکنون در 3 ماهه نخست سال جاری مثبت 4/6 است، یعنی بیش از 10 درصد رشد اقتصادی، در حالی که این میزان رشد را بسیاری از کشورهای توسعه یافته هم ادعا نمی‌کنند، یا آن سیاه نمایی دروغ بود یا این آمار که اعلام می‌شود؛ آمار نرخ بیکاری هم کاهش 6/5 درصدی را نشان می‌دهد!

بذرپاش با بیان اینکه ایران یک جزیره‌ ثبات در مجمع الجزایر آدم‌کشان در منطقه است گفت: این با مجاهدت سرهنگ‌هایی است که همواره در انتخابات مورد ظلم واقع می‌شوند و در مواقع خطر مورد لطف قرار می‌گیرند و این یک ملت رعنا است که به سرهنگ‌های خود احترام می‌گذارد و قدردان آنان است.

وی تصریح کرد: باید دید مذاکره‌کنندگان حقوقدان هم چه میزان این تلاش ها را قدر می‌نهند آیا جان کری هم در مذاکرات می‌گوید که اگر توافق نکنیم جمهوری‌خواهان در آمریکا به قدرت می‌رسند؟

این عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه بزرگترین انتقاد به روش تیم مذاکره کننده است روشی که آمریکا را دچار خطای محاسباتی می‌کند خاطرنشان کرد: ما همواره گفته‌ایم موافق توافق خوب هستیم و مخالف توافق بد، هیچ توافقی از عدم توافق بدتر نیست و این یک شعار قاجاری است که تاریخ راجع به آن سخت قضاوت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها