يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
واژگونی یک دستگاه کامیون با بار پرتقال در بزرگراه آزادگان و برخورد آن با 6 دستگاه خودروی سواری، بر هم زدن بار ترافیکی این محدوده را در پی داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پی تماس‌های مکرر شاهدان حادثه با سامانه 125 و گزارش واژگونی یک دستگاه کامیون، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 18:30 شب گذشته زنگ ایستگاه 21 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم امداد و نجات 2 روانه شرق به غرب بزرگراه آزادگان، حدفاصل پل بروجردی و فدائیان اسلام شدند.

علیرضا چراغی مدیر منطقه 8 عملیات که در محل حادثه فرماندهی عملیات را برعهده داشت در این باره گفت: یک دستگاه کامیون بنز 911 باری حامل بار پرتقال که در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود به دلیل نامعلومی که توسط عوامل راهور در دست بررسی است پس از برخورد با 6 دستگاه خودرو سواری بر روی یک دستگاه سواری پرشیا واژگون و از حرکت بازایستاده بود.

وی افزود:بروز این حادثه بزرگراه را به کلی مسدود کرده و باعث ترافیک چند کیلومتری شده بود.

چراغی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل و قطع برق خودرو پرشیا اقدام به بیرون آوردن سرنشین محبوس شده در خودرو کردند که خوشبختانه به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافته بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از جستجو در خودروهای دیگر و اطمینان از عدم وجود محبوسی احتمالی و ایمن سازی آنها از نشت بنزین، ضمن حاضر شدن جرثقیل 55تن در محل با هماهنگی عوامل راهور حاضر، اقدام به برگرداندن کامیون به حالت اولیه کردند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیات آتش نشانی پس از انتقال هر 7دستگاه خودرو توسط عوامل راهور به پارکینگ و حاشیه امن بزرگراه و شستشوی محل جهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی و باز شدن بزرگراه، به عملیات خود پایان داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها