يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
یادداشت وحید یامین پور درخصوص اسیدپاشی های اخیر:
ماجرای اسیدپاشی اخیر دقیقا یکسال پس از استقرار دولت اعتدال بسیار شبیه ماجرای قتل های زنجیره ای ست. اکنون هم حامیان افراطی دولت از این پرونده حداکثر بهره برداری را می کنند. متاسفم که چهره ی نجیب دختران سرزمینم قربانی سیاست بازی های کثیف شده است./ روشن است که ماجرای تلخ اسیدپاشی بهانه ی خوبی برای بلند شدن صدای به اصطلاح اعتدال علیه جریان به اصطلاح تندرو شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر وحید یامین پور در یادداشتی نسبت به وقایع اخیر اصفهان در اسیدپاشی به صورت تعدادی از بانوان و حرکت مشکوک رسانه های زنجیره ای در این خصوص، واکنش نشان داده است ک متن این یادداشت در ادامه می آید:

اوایل دوران اصلاحات حامیان افراطی دولت نیاز به بحرانی داشتند تا هم برای شعارهایشان پشتوانه ای بسازند و هم خود را در موضع وکیل مدافع مردم مستقر کنند. لذا قتلهای زنجیره ای را در سال 77 یکسال پس از استقرار دولت اصلاحات راه انداختند.

مصطفی پورمحمدی وزیر فعلی دادگستری و معاون اسبق وزارت اطلاعات در اینباره می گوید: "داستان قتل های زنجیره ای جزء پروپاگاندهای جریان چپ در کشور است. این جریان وقتی می خواست کسی را بکوبد باید یک بهانه و اتهامی برایش مطرح می کرد. یک عده را میگفت تندور، یک عده را چماقدار ... افرادی که مسوول مستقیم قتلها بودند مشهور ترین نیروهای چپ وزارت اطلاعات بودند."



(تجمع روز گذشته معترضین در اصفهان)


ماجرای اسیدپاشی اخیر دقیقا یکسال پس از استقرار دولت اعتدال بسیار شبیه ماجرای قتل های زنجیره ای ست. اکنون هم حامیان افراطی دولت از این پرونده حداکثر بهره برداری را می کنند. متاسفم که چهره ی نجیب دختران سرزمینم قربانی سیاست بازی های کثیف شده است.

امروز جناب حسن روحانی در زنجان در اینباره اینگونه موضع گرفته اند: "همه مردم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را بردوش دارند/ مبادا که فردا تحت لوای این شعار زیبا در جامعه ناامنی آغاز شود/ بعضی ها دروغ را منکر نمی دانند و صبح تا شب بدحجابی را منکر می دانند."

روشن است که ماجرای تلخ اسیدپاشی بهانه ی خوبی برای بلند شدن صدای به اصطلاح اعتدال علیه جریان به اصطلاح تندرو شده است. البته امیدواریم جناب رییس جمهور که متخصص امنیت داخلی هستند هرچه زودتر متوجه ناامنی های تولید شده توسط حامیان افراطی خود بشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها