يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي مسووليت شکست مقابل تراکتور را برعهده گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، خطیبی پس از شکست خانگی گفت: از همه هواداران عذرخواهی می کنم. شرمنده آنها شدم. بابت از دست رفتن این سه امتیاز واقعا عذرخواهی می  کنم. غیر از 10 دقیقه اول همه بازی در اختیار ما بود. تا زمانیکه 10 نفره شدیم از آنها سر بودیم.گلی که ابتدای بازی دریافت کردیم یک شوک بود و فکر می کنیم این شوک باعث استرس بچه ها شد.

وی ادامه داد: از بچه ها راضی هستم اگرچه  بی دقتی کردیم و فرصت ها را از دست دادیم. فکر می کنم هوادارانی که فوتبال را می فهمند به لحاظ کیفیت از بازی تراکتورسازی راضی باشندچون بچه های ما با تمام وجود بازی کردند.

خطیبی در خاتمکه خاطرنشان ساخت: تیم ما هجومی است و در مقابل پیکان هرگز جانب احتیاط را رها نکرد.حتی قتی 10 نفره بودیم هم پیکان با یک نفر حمله می کرد و اشتباه من باعث این باخت شد.البته با اینکه شکست خوردیم بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم.ما در بازی حریف را تحت فشار قرار دادیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها