يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز در نشست با سرمربی و مربی تیم فوتبال این باشگاه در چارچوب یک جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حمیدرضا سیاسی، رئیس هیئت مدیره، بهروز منتقمی، سرپرست باشگاه، جعفر کاشانی، رئیس گروه مشاوران، حسین کلانی، مشاور عالی، حمید درخشان، سرمربی و حسین عبدی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در یک جلسه هماهنگی با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس، بازی با سایپا و برنامه‌های آینده برای تقویت و بهبود شرایط تیم گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

در این نشست، درباره اقدامات صورت گرفته در تیم و بازی با سایپا گزارشی ارائه و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین حاضران در جلسه درباره نقاط ضعف و قوت‌ها و نیازهای تیم در حوزه‌های مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

بررسی برنامه‌های آتی نقل‌وانتقالات، امکانات و موارد دیگر به منظور تقویت تیم در بازی‌های پیش رو تا بازی دربی و همچنین اقداماتی که باید برای حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم و برای لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این جلسه، جمع‌بندی‌های لازم صورت گرفته و مقرر شد اقدامات مورد نیاز در دستور کار بخش‌های مختلف صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها