أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۶۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،برای ورود به این بحث باید کمی مثال بزنیم، آن هم مثال‌های تکراری؛ درست مثل این مثال که تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد و تیم‌های بزرگ در بخش بزرگسالان خیلی وقت‌ها مصرف کننده‌اند! بله، به همین سادگی.

رئال‌مادرید مدارس بزرگی در همه جای دنیا دارد اما خیلی وقت‌ها این تیم هم به مصرف‌گرایی روی می‌آورد و بازیکنان بزرگ تیم‌های دیگر را می‌خرد. رئال و بارسا حتماً باید یک تفاوتی با ختافه یا اوساسونا داشته باشند. این تفاوت‌ها را اگر در فوتبال ایران هم لحاظ کنیم به این معنا و مفهوم نیست که گناه کرده‌ایم. اگر پرسپولیس به دنبال خریدن بازیکنان بزرگ باشد، در واقع از قانون تیم‌های بزرگ تبعیت کرده است. مشکل پرسپولیس در سال‌های گذشته به صورت توأمان این بوده‌؛ این تیم استاد خرید بازیکنانی بوده که بد نبودند اما به پرسپولیس نمی‌خوردند.

پرسپولیس، بازیکنانی خریده که متعلق به دنیای این تیم نبودند و این تیم اشتباهاتی بغرنج‌تر از این داشته‌؛ اینکه پرسپولیس همواره تیم خوبی نبسته و تیم بستن همیشه از دغدغه‌های اصلی پرسپولیس بوده است. در هر حال از گوشه و کنار خبر می‌رسد که قرار است در نیم‌فصل اصلاحاتی در این تیم رخ بدهد، اصلاحاتی در زمینه ورود چند بازیکن به تیم پرسپولیس. شاید نیاز باشد بازیکنانی از فهرست خارج شوند، شاید قرار است قانون هر طور شده دور زده شود اما هرچه هست اینکه پرسپولیس را باید وارد مسیر اصلاحات و بازیکنانی را به تیم اضافه کرد.

اصلاً بی‌تعارف باید اعتراف کنیم پرسپولیس در نیم‌فصل باید دوباره بسته شود. از واژه باید استفاده می‌کنیم چون می‌دانیم پرسپولیس برای ادامه این راه پر‌ فراز و نشیب نیاز به اصلاحات عمیق دارد.

پرسپولیس را در نیم‌فصل باید در حد و اندازه‌های یک تیم متحول شده ببینیم. تیمی که چند بازیکن درجه یک به فهرست خود اضافه کند. تیمی که فصل بعد به دنبال بازیکن بزرگ باشد. تیمی که به یک تیم واقعی تبدیل شود. این‌ها اصلاحاتی است که باید به زودی در پرسپولیس رخ بدهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها