يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
برنامه مناظره با موضوع " افزایش قیمت بیلت قطار " از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی برنامه مناظره ، پنجاه و دومین برنامه مناظره با حضور صاحبنظران و کارشناسان ، ساعت 16:30 عصر روز جمعه 2 آبان ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
" آیا افزایش مکرر بهای بلیت قطار در یک سال اخیر با بهبود کیفیت خدمات ریلی تناسب داشته است؟" محوری ترین بحث این برنامه خواهد بود.تهیه کنندگی برنامه مناظره برعهده علیرضا اسکندری است.
 
علاقه مندان می توانند از هم اکنون  با مراجعه به سایت برنامه مناظره به نشانی www.monazerehsima.ir  و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 300001 نظر خود را ارسال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها