يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۶۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،دقیقه 3: اولین کرنر استقلال توسط یعقوب کریمی ارسال شد و جاسم کرار دخالت کرد تا توپ به شهباز‌زاده برسد و او هم دروازه میزبان را خیلی زود باز کند.

دقیقه 17: محمد‌رضا ناصحی سرنگون شد و پدیده‌ای‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت. مشهدی‌ها همچنین مدعی بودند که محمد‌رضا خرسند‌نیا باید اخراج می‌شد اما این نظر هم با رأی داور متفاوت بود.

دقیقه 49: شوت اکبر صادقی پس از برخورد به امیر‌حسین صادقی به تیرک عمودی دروازه خورد و با خوش‌شانسی استقلال به گل بدل نشد.

دقیقه 53: ضربه سر رضا عنایتی پشت ‌سر محسن فروزان فرود آمد و می‌‌رفت که به گل بدل شود اما امید ابراهیمی با حرکتی آکروباتیک آن را از روی خط بیرون کشید تا بازی همچنان مساوی باقی بماند.

دقیقه 54: مهدی خیری از اشتباه مدافعان استقلال بهره برد و با یک ضربه فنی زمینی کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 69: شوت زیبای رضا عنایتی به تیر دروازه استقلال خورد و به گل بدل نشد تا آه از نهاد طرفداران پدیده بلند شود.

دقیقه 81: استقلال در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما در شلوغی دروازه مدافعان پدیده توپ را از روی خط 6 قدم بیرون زدند و مانع شکست خانگی تیم‌شان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها