يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۷۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
در دنیا گاهی ابزاری اختراع می شوند که برای همیشه بالااستفاده باقی می مانند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اکونیوز ؛ در زیر با 5 اختراع بلا استفاده آشنا می‌شوید که تنها در حد دانستن از وجودشان جالبند.

دوش افقی

The-horizontal-shower

دنیا روز به روز مطلوب تنبل‌ها می‌شود، این هم یک نمونه بارز از این جنبش تنبل پروری که واقعا به اوج رسیده است. یک دوش افقی که تنها کافیست زیرش دراز کشیده و باقی کار را به آن بسپارید. قیمت این اختراع 35000 دلار است. البته این اختراع گرانقیمت چندان هم کاربردی نیست، زیرا فقط بدن را شسته و موها آن‌طور که باید تمیز نمی‌شوند.

دوچرخه Fliz

The-Fliz-bicycle

برعکس اختراع قبلی استفاده از این یکی واقعا همت می‌خواهد. این دوچرخه که ساخت آلمانی‌هاست، پدال ندارد و خود دوچرخه سوار باید زحمت به حرکت درآوردنش را بکشد. این اختراع فقط در حد یک طرح باقی ماند.

لگد زن

shoes

این لگد زن آمریکایی است. با کمک این کفش‌ها که متشکل از چهار پدال است، تنها می‌توانید لگد بزنید.

هدفون برای سگ‌ها

Headphones-for-dogs

هدفونی برای سگ‌ها که در آمریکا اختراع شده است. این هدفون ویژه سگ‌هایی با گوش‌های بلند است و از آن‌ها در برابر کثیفی محافظت می‌کند.

زنگ خطر در پوشک بچه

baby

این زنگ خطر مسئولیت اعلام میزان رطوبت در پوشک بچه را دارد. این یعنی اگر بچه خودش را خیس کند، آلارمی برای پدر و مادر به صدا در می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها