أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۷۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
در پی رسوایی های اخیر مالیاتی در میان مقامات سیاسی فرانسه، ۶۰ نماینده و سناتور مورد بررسی های تشکیلات مالیاتی قرار خواهند گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اکونیوز ؛ به گفته یک منبع هفته نامه کانار آنشنه این موضوع مانند بمبی به زودی منفجر خواهد شد.
کانار آنشنه امروز صبح این پرونده را فاش و اعلام کرد این پرونده با پرونده های معمول تقلب آشکار و گسترده مالیاتی در میان نمایندگان که برخی از آنها، فقط تعداد اندکی، آگاهانه تلاش می کنند، تشکیلات مالیاتی را فریب بدهند، تفاوت دارد.
به گفته یک کارگزار دولتی دستگاه های مالیاتی از این فریب کاران دعوت کرده اند مسائل مالیاتی خود را قانونی کنند. بعد از رسیدگی به مسائل مالیاتی پیش از پایان سال، این موضوع تعداد قابل توجهی را شامل خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها