يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۷۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
تازه ترین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که اکثر مردم سوییس از طرح افزایش ذخایر طلای بانک مرکزی این کشور حمایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از طلا نیوز ؛ همه پرسی مربوط به افزایش ذخایر طلای سوییس در حالی قرار است برگزار شود که به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی رای مثبت مردم به این طرح می تواند تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در ماه های آینده داشته باشد.

 

بر اساس این گزارش مردم سوییس آخر نوامبر قرار است در این همه پرسی شرکت کنند و به این سئوال پاسخ دهند که آیا موافق افزایش ذخایر طلای این کشور به 20 درصد هستند یا نه.

 

سئوال دیگری که مردم سوییس باید به آن پاسخ دهند این است که آیا بانک مرکزی باید روند فروش ذخایر طلا را متوقف کند و همه ذخایر طلا باید در این کشور نگهداری شود؟

 

بر اساس آمارهای شورای جهانی طلا سوییس هم اکنون 1040 تن ذخایر طلا در اختیار دارد که این رقم معادل 7.8 درصد کل ذخایر ارزی این کشور است.

 

در صورت رای مثبت مردم سوییس، بانک مرکزی این کشور باید طی 5 سال آینده 1500 تن ذخایر طلای جدید خریداری کند که ارزش آن به بیش از 67 تا 83 میلیارد دلار خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها