أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۸۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
رئیس رسانه ملی با اشاره به موفقیت های شبکه نسیم در ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در خانواده ها، برنامه خندوانه را یکی از پدیده های رسانه ای دانست که توانست گستره وسیعی از مخاطبان با طیف های مختلف را زیر یک چتر جمع کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای مهندس ضرغامی با اشاره به موفقیت سریال معراجی ها در جذب و رضایت مخاطب گفت: آقای ده نمکی به خوبی توانست مظلومیت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس را در قالب یک طنز سیاسی ارائه داده و با بیانی ساده، ارزش تلاش های گروه های تفحص شهداء و اهمیت حفظ میراث جنگ را در جامعه به ویژه در فضاهای نخبگان مطرح نماید.همچنین آقای رامبد جوان کارگردان مجموعه خندوانه به همراه آقای کرمی رئیس شبکه نسیم ضمن ملاقات با رئیس رسانه ملی گزارشی از روند تولید و برنامه های آینده این برنامه شاد اجتماعی ارائه کردند.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها