أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
رحیم‌پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شفافیت، اخلاص و انصاف را از مهم‌ترین ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسن رحیم‌پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به منش و شخصیت سیاسی آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: اختلاف نظر در برخی مسائل کاملا طبیعی است. در فرهنگ شیعه اصل بر همین اساس است. ممکن است شما در بسیاری از مسائل حتی با امام و رهبری نیز اختلاف داشته باشید.

وی افزود: اما زمانی که در مسئله مشخص شد نظر امام و رهبری چیست و گفتند که مصلحت اجتماع در چنین چیزی است، مهم این است که فرد دیگر شروع نکند علیه اتحاد اجتماعی سخن بگوید و امام و رهبری را تضعیف کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: یکی از اشتباهات مهم آقای منتظری نیز همین مسئله بود. البته ایشان در خصوص فقه و مسائل دیگر کتاب‌های فراوانی نوشتند اما چنین اشتباهاتی داشتند.

رحیم‌پورازغدی ادامه داد: تبعیت‌ از رهبری و امام جزو خصوصیات مهم آیت‌الله مهدوی‌کنی بود.

وی با اشاره به یکی دیگر از ویژگی‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی ادامه داد: در جلسه‌ای من نظری دادم و ایشان خیلی با محبت از من سوال کردند که جمله‌ای که شما در بحث خودتان به آن اشاره کردید منظورتان چه بود؟ و بعد هم که نظر خود را بیان کردم ایشان گفتند که من نسبت به این نظر انتقاد دارم.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این مسئله به معنای شفافیت،‌اخلاق و انصاف است که متأسفانه در بازار مبارزات سیاسی ما بسیار کم است و یا کمبود آن به شدت احساس می‌شود.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930802000203#sthash.dIQrPiQ8.dpuf
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها