يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۸۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
با توجه به خروج احتمالی برخی بازیکنان پرسپولیس این تیم با 7 جای خالی به دنبال پر کردن جای خالی آنها است.

پرسپولیس تاکنون 17 و نیم میلیارد از بودجه‌اش را صرف خرید بازیکن کرده و با توجه به اعلام قبلی آنها مجاز به هزینه 500 میلیون دیگر هستند.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها امیدوارند با خروج چند بازیکن از ترکیب تیم‌شان به دلایل مختلف بتواند سقف‌شان را پایین بیاورند و بتوانند بازیکنان مورد نظر‌شان را جلب کنند.

با خروج ماهینی و پولادی و خارج کردن نام رضا نوروزی این تیم می‌تواند مبلغ سقف‌شان را پایین‌تر بیاورند.

این در حالی است که کادرفنی علی دایی هم 50 درصد از مبلغ قراردادشان را بخشیده‌اند و با این تفاسیر مبلغ هزینه پرسپولیس کمتر خواهد شد و این تیم می‌تواند به راحتی 7 بازیکن جای خالی‌اش را بدون عبور از سقف بودجه جذب کند.

جام نیوز، پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی برای جذب بازیکن ایرانی دارد و می‌تواند دو بازیکن خارجی شامل یک بازیکن غیر آسیایی و یک آسیایی جذب کند و با خارج شدن نام پولادی، ماهینی و نوروزی می‌تواند 7 بازیکن جدید جذب کند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها