کد خبر: ۲۶۳۸۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
باشگاه استقلال طی یادداشتی از مهمان نوازی مردم مشهد تشکر کرد.
به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، این باشگاه طی یادداشتی از مهمان نوازی مردم مشهد تشکر کرد. این یادداشت به شرح زیر است:

امیر المؤمنین علی علیه السلام می فرماید:
هر مؤمنی که میهمان را دوست داشته باشد، هنگامی که سر از قبر بیرون می آورد، چهره اش همچون ماه شب چهارده خواهد بود.
 
سفرکاروان "استقلال" به استان های خوزستان و خراسان رضوی و زیارت مضجع شریف هشتمین اختر امامت و ولایت امام رضا (ع) و دیدار مردم غیور و ورزش دوست آن استانها که تجلی علاقه و شادابی بود، تکلیف و مسئولیت خدمت‏گزاران ، مربیان و بازیکنان را در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال  دو چندان ساخت و افق های روشنی را برای کار و تلاش بیشتر فراهم نمود.
در فوتبالی که این روزها در آن شاهد حرمت‌شکنی، تهمت‌زنی، دروغ بوده و حاشیه جای ارزش های فرهنگی و اخلاقی را گرفته است، برخورد باشگاه پدیده خراسان در میهمان‌نوازی از باشگاه استقلال یکبار دیگر ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی را به یاد جامعه فوتبال ایران آورد.

در روزی که ورود دوربین های تلویزیونی و حتی فیلمبرداری به استادیوم برای ضبط و پخش دیدار استقلال-پدیده  ممنوع بود ، میهمان نوازی مردمان دیار خراسان و باشگاه پدیده برگ زرینی در کارنامه رقابت‌های باشگاهی است.

رقابتی که اگر چه نتیجه آن به تساوی ختم شد اما در بیرون و درون زمین جوانمردانه و با احترام بود.
در اینجا از باشگاه فرهنگی- ورزشی پدیده و هواداران پرشور فوتبال این استان تشکر و قدردانی نموده و امید است که این گونه رفتارهای نیک و جوانمردانه در فوتبال ایران گسترش یابد.

همچنین باشگاه استقلال وظیفه خود می‌داند از شرکت هواپیمایی تابان و مدیریت آن مجموعه جناب آقای مهندس رضا عبدالله پور که در طول اقامت استقلال در مشهد موجبات آرامش و آسایش تیم را فراهم نمودند سپاسگزاری نماییم.

در پایان ضمن ستایش و تشکر صمیمانه و عمیق از استقبال و میهمان نوازی گرم همه مردم شریف استان خراسان ( شهر مشهد ) و خوزستان ( شهر اهواز) ، روسای محترم هیات فوتبال آن استانها ، کارکنان و مدیریت هتل های آبان و کوثر ناب مشهد و نیشکر اهواز ، اصحاب رسانه و همه هواداران دوست داشتنی در آن دیار ، آرزوی موفقیت روز افزون تیم و دل خوشی و سلامتی هواداران عزیز و خانواده بزرگ استقلال را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها