يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۳۸۹۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
پس از مذاکره تلفنی، تصمیم گرفتیم با تیم اصلی خود برابر بهترین تیم آسیا بازی کنیم. می‌دانیم این بازی می‌تواند به آماده‌سازی دو تیم کمک کند. تیم ایران قدرتش را در جام جهانی نشان داد و ما خوشحالیم که می‌توانیم در اردوی آفریقایی ایران با این تیم بازی کنیم.

بر خلاف ادعای سرمربی تیم ملی زیمبابوه، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که با تیم اصلی‌اش به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.

به گزارش ایسنا، دیروز رسانه‌های آفریقایی به نقل از سرمربی تیم ملی زیمبابوه مدعی شدند که تیم ملی زیر 23 سال این کشور در جریان اردوی آفریقای جنوبی ایران به مصاف تیم ملی بزرگسالان ایران خواهد رفت اما با وجود این ادعا، فدراسیون فوتبال زیمبابوه می‌گوید بر اساس مذاکره‌ای که با فدراسیون فوتبال ایران انجام داده با تیم اصلی‌اش رودروی ایران قرار می‌گیرد.


یکی از مسوولان دپارتمان رسانه‌ای فدراسیون فوتبال زیمبابوه در پاسخ به سوال ایسنا گفت که ما می‌دانستیم ایران در دسامبر در آفریقای جنوبی اردو دارد، بنابراین پس از مذاکره تلفنی، تصمیم گرفتیم با تیم اصلی خود برابر بهترین تیم آسیا بازی کنیم. می‌دانیم این بازی می‌تواند به آماده‌سازی دو تیم کمک کند. تیم ایران قدرتش را در جام جهانی نشان داد و ما خوشحالیم که می‌توانیم در اردوی آفریقایی ایران با این تیم بازی کنیم.

در صورت دستیابی توافق نهایی دو تیم ایران و زیمبابوه 19 دسامبر (28 آذر) در شهر ژوهانسبورگ رودروی هم قرار خواهند گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها