أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۸۹۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
منابع خبری از درگیری مرزی بین ایران و پاکستان خبر داده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از سایت شبکه سماء پاکستان، « نیروهای پاکستانی و ایرانی جمعه در مرز مشترک میان دو کشور تبادل آتش کردند. »

این شبکه پاکستانی به نقل از نیروهای امنیتی این کشور مدعی شد که نیروهای ایرانی 5 خمپاره به مرز شهر مشخیل در استان بلوچستان شلیک کرده‌اند و در پاسخ به این آتش نیروهای امنیتی پاکستان نیز 2 خمپاره شلیک کرده‌اند.

این شبکه همچنین ادعا کرده که یکی از پرسنل نیروهای پاکستان بر سر این حمله کشته شده است. استان بلوچستان پاکستان در جنوب غربی این کشور قرار دارد که 800 کیلومتر مرز مشترک با ایران دارد.

ایران همواره اعلام کرده است که تروریست‌ها و اشرار از مرز پاکستان وارد این کشور شده و اقدام به اعمال تروریستی می‌کنند و بارها از مقامات پاکستانی خواسته‌اند کنترل مرزهای خود را افزایش دهند. مقامات ایرانی حتی برای کمک به نیروهای پاکستانی در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

ادعای درگیری در مرز ایران و پاکستان تکذیب شد


به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس هر گونه درگیری در مرز ایران و پاکستان را تکذیب کرد.

لازم به ذکر است پیش از این برخی رسانه‌ها و سایت‌های غربی از آغاز درگیری بین نیروهای مرزبانی ایران و پاکستان و تبادل آتش خبر داده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها