أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۹۰۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
حکم ۴ بار اعدام و ۲۰ سال زندان مردی که در پوشش راننده سرویس مدرسه و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را مورد تجاوز قرار می کرد، در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.
مرد شیطان صفتی به نام «ابوالفضل» دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می کرد.
 
 
او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار ۹ دختربچه هفت تا ۱۳ ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و ۴ مستشارش، به چهار بار اعدام و ۹۹ ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه ها، ۱۵ سال زندان به جرم آدم ربایی و پنج سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد.
 
در نهایت این حکم در شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها