امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۹۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس معتقدند که عملکرد منسجم آنها به خاطر ضعف خط حمله این تیم دیده نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، باخت در هر شرایطی به حساب کل بازیکنان و کادرفنی نوشته می‌شود و فرقی ندارد که روی اشتباهات فردی این شکست رقم خورده یا عملکرد ضعیف کلی تیم. اما بازی پرسپولیس و سایپا تا حدی از این قاعده مستثنی بود.

 

پرسپولیس که با آمدن اومانیا به لحاظ دفاعی اوضاع مناسب‌تری نسبت به هفته‌های نخست لیگ پیدا کرده است در بازی با سایپا که استراتژی دفاع و خط حمله را در دستور کار قرار داده بود توانست تمام مسیرهای نفوذی حریف را مسدود کند و به لحاظ دفاعی روز بی‌نقصی را پشت‌سر بگذارد.

 

قطعا اگر نیلسون روی شوت میداوودی واکنش بهتری نشان می‌داد و آن ضربه را مهار می‌کرد. سرخپوشان در بدترین شرایط با تساوی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام،اما برخلاف دفاع منسجم، خط حمله سرخپوشان روز پرانتقادی را پشت سر گذاشت. حملات پرسپولیس بی‌ثمر بود و مهاجمان پرسپولیس نشان دادند که در حد و اندازه‌های این تیم نیستند.

 

در واقع همین نقیصه در خط حمله و امر گلزنی سرخپوشان باعث شد تا شاگردان درخشان حتی موفق به جبران برتری خفیف میهمان خود نشوند.

 

از همین رو مدافعان پرسپولیس که از عملکرد مهاجمان تیم‌شان به شدت ناراضی بودند در جمع بازیکنان نسبت به موقعیت‌های از دست رفته شکایت داشتند و معتقد بودند که مهاجمان باید موقعیت‌های تک به تک را به گل تبدیل کنند.

 

موضوعی که البته پیش از این و در دیدارهای گذشته نیز باعث نقدهایی به عناصر هجومی پرسپولیس شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها