أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۳۹۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «اگر گفتم پس از بازی سایپا قلبم داشت می ایستاد از ته دل گفتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان درباره اظهارات علی پروین که عنوان کرده بود اگر سیاسی در پرسپولیس همه تصمیمات را بگیرد، درخشان بی عرضه است اظهار داشت: «پروین از یک قاعده کلی صحبت کرده است. اینکه مدیریت در باشگاه جایگاه خود را دارد و کادر فنی هم مسئولیت های خودش را دارد. بنابراین با این قیدی که او گذاشته جایی برای تردید وجود ندارد و پروین حرف بدی نزده است.»

 

وی ادامه داد: «واقعا اینطور نیست که در پرسپولیس، سیاسی همه تصمیمات را بگیرد. او به عنوان رییس هیات مدیره امور عالی و کلان باشگاه را پیش می برد و در امور فنی هیچ دخالتی ندارد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه روز جمعه در تمرین سرخپوشان بارها و بارها بر سر بازیکنان فریاد زد و از آنها خواست با جدیت بیشتری تمرین کنند گفت: «ما چاره دیگری جز تمرین پرفشار نداریم. مسابقات حساسی در پیش داریم و باید با جدیت کار را جلو ببریم. بازیکنان هم کم کم شرایط را درک می کنند و می دانند چه وظایف خطیری دارند.»

 

وی ادامه داد: «اگر گفتم پس از بازی سایپا قلبم داشت می ایستاد از ته دل گفتم. انتظارات از پرسپولیس خیلی زیاد است و همه می گویند پرسپولیس باید در همه بازی ها پیروز باشد اما دست من فوق العاده خالی است. ضمن اینکه همه تیم ها در برابر پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و این کار را سخت تر می کند. با این حال ما تلاشمان را می کنیم تا مشکلات کم شوند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود جاسوس تیم شناسایی شده است اظهار داشت: «زیاد نمی خواهم به این بحث بپردازم اما در یک جمله می گویم که همین طور است و ما متوجه این شدیم که برخی خبرهای محرمانه چگونه از تیم بیرون می رود.»

 

وی ادامه داد: «سعی مان این است آبروی کسی را نبریم اما اگر ببینیم بیرون رفتن خبرها ادامه داشته باشد نامش را بیان می کنیم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با برنامه 90 مشکلی دارد که به رغم هماهنگی قبلی، دوشنبه شب گذشته با این برنامه صحبت نکرد گفت: «نه، مشکلی با 90 ندارم. آن شب در جلسه ای بودم و نتوانستم صحبت کنم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها