امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۳۹۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
یک فرد مهاجم اقدام به تیراندازی به سمت دو مامور ارشد کلانتری شهر "ساکرامنتو" در ایالت کالیفرنیای آمریکا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی تیراندازی در شمال کالیفرنیا سه مامور پلیس و یک فرد غیرنظامی هدف قرار گرفتند.

پایگاه اینترنتی روزنامه "بوستون هرالد" در گزارشی از شهر "ساکرامنتو" در ایالت کالیفرنیای آمریکا درباره وقوع یک حادثه تیراندازی در شمال  این ایالت  نوشت: سخنگوی کلانتری کالیفرنیا می گوید یک فرد مهاجم اقدام به تیراندازی به سمت دو مامور ارشد کلانتری کرد. این فرد مهاجم پیش از تیراندازی به این دو مامور ارشد، در یکی از مناطق نزدیک به این کلانتری به سمت یک مامور رده پائین تر و یک فرد رهگذر هم تیراندازی کرده بود.

"دنا اروین " سخنگوی کلانتری پلایسر کاونتی در کالیفرنیا به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: دو مامور پلیس در این منطقه هدف گلوله ی فرد مهاجم قرار گرفتند درحالیکه این فرد مهاجم مظنون به تیراندازی  روز جمعه به سمت یک مامور در کلانتری ساکرامنتو است.

فرد تیرانداز پس از تیراندازی یک خودرو را سرقت کرد و متواری شد. هم اکنون ماموران پلیس در جستجوی این مهاجم هستند چون وی به سمت مناطق مسکونی فرار کرد.

شاهدان عامل تیراندازی را یک فرد  اسپانیایی تبار در حدود سی سال سن توصیف کردند.

همچنین یکی از افراد هم گزارش داد که مرد و زنی را مشاهده کرد که در چند مایلی محل تیراندازی اولیه درحال  تغییر لباس های خود بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها