أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۰۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سیدسعید افجه ای در خصوص آخرین اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال با بانک ورزش هم صحبت شد. سخنگوی استقلال در خصوص سفر به آمریکا گفت: همچنان در حال رایزنی هستیم اما احتمال این سفر بسیار پایین آمده. کورسوی امیدی داریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی طی روزهای آینده خواهد افتاد.
افجه ای در مورد خصوصی سازی |آبی‌پوشان گفت: تا آخر هفته شفاف سازی از طریق حسابرسانی که در باشگاه هستند انجام خواهد شد. آنها نتیجه حسابرسی را به سازمان خصوصی سازی اعلام می کنند و ما نیز مدارک مان را به وزارت ورزش می دهیم تا در این خصوص تصمیم گیری شود.
سخنگوی استقلال در جواب اینکه فتح الله زاده به باشگاه آمد و اسناد را در اختیار آنها قرار داد یا خیر، گفت: ایشان بر خلاف قرار قبلی که داشتیم به باشگاه نیامد و اسنادی را که ما دنبالش بودیم را هم نفرستاد. او تنها به صورت شفاهی یک سری مسائل را به ما گفت.
این عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شایعاتی که این روزها در خصوص جدایی آندو، برهانی  و دیگر بازیکنان شنیده می شود هم گفت: ما قراردادهایمان را محکم بسته ایم و کسی نمی تواند یکطرفه تصمیم بگیرد و از تیم جدا شود. ما به کسی بدهکار نیستیم و مبلغ قرارداد بازیکنان به موقع پرداخت می شود فقط بخشی از مطالبات محمد قاضی باقی مانده که آن هم زیاد نیست. بار دیگر تکرار می کنم که کسی از تیم ما جدا نمی شود و هواداران شایعه جدایی برهانی و تیموریان را باور نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها