يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۰۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
تمرین روز جمعه سرخپوشان از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر و زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
 
به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز تمرینات مربوط به مسابقات جام حذفی را مرور کردند، چرا که دیدار در این جام ویژگی‌های خاص خودش را دارد و تیم‌ها باید برای 120 دقیقه رقابت آماده باشند و پس از آن روی ضربات پنالتی کار کنند. به همین دلیل مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی و ضربات پنالتی در دستور کار قرمزپوشان قرار گرفت.
 
تمرین از ساعت 15 و با گرم کردن آغاز شد، حرکات کششی و نرمشی انجام و پس از آن بازیکنان چهار به چهار شده و به پاسکاری پرداختند و در ادامه تمرینات پرسینگ را در دستور کار قرار دادند.
 
در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و به فوتبال در دو سوم زمین پرداختند. تمرین در ساعت 16:45 تمام شد.
 
مجتبی محرمی از روی نیمکت تمرینات سرخپوشان را نظاره کرد. علی عسگری در بخش‌هایی از تمرینات گروهی شرکت نموده و به دلیل مصدومیت قبلی، زودتر از بقیه محل تمرین را ترک کرد. نیلسون هم پس از رفع درد از ناحیه کمرش، امروز در تمرینات حضور یافت. هادی نوروزی و محمد نوری هم مشکلی نداشتند و در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.
 
تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از مصاف با راه آهن، پشت درهای بسته برگزار و پس از آن برای اردوی پیش از بازی، راهی هتل می‌شود.
 
گفتنی است؛ سرخپوشان روز یکشنبه از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) به مصاف تیم راه آهن می‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها