يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۱۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۵     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
در جریان بازی استقلال در مقابل تیم مشهدی حواشی بسیار زیادی اتفاق افتاد و اعلام شده است که درگیری تیموریان با ماموران انتظامی برای وی دردسر ساز می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه، هافبک تیم استقلال با شرایطی خاص در ترکیب تیمش قرار گرفت اما در جریان بازی با مشکلاتی مواجه شد تا در پایان برای وی دردسر ایجاد شود.


گفتنی است تیموریان با ماموران نیروی انتظامی درگیر شد و عنوان شده است که فیلمی از رفتار وی تهیه شده که می تواند دردسر بزرگی را برای وی همراه داشته باشد.


اعلام شده است که امکان جریمه سنگین و یا محرومیت از همراهی استقلال برای این بازیکن وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها