يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۱۳۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۵     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال کشور در نیم‌فصل این مسابقات از ۱۰ آذر تا ۷ دی ۱۳۹۳ تعیین شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال کشور از 10 آذر تا 7 دی 1393 تعیین شد و باشگاه‌های لیگ برتری برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت.



براساس این گزارش، زمان یاد شده مختص به نقل‌وانتقال بازیکنان داخلی است و در مورد بازیکنان خارجی مطابق با فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فیفا عمل خواهد شد.


هر تیم امکان جذب شش بازیکن را خواهد داشت، ضمن اینکه امکان دارد در صورت تعیین تکلیف بازیکنان سرباز، تیم‌هایی که نفرات خود را به دلیل مشکلات سربازی از دست داده‌اند، بتوانند به تعداد این بازیکنان هم بازیکن جذب کنند. البته این موضوع نیاز به مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها