أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
ادعای سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه حذف بنزین پتروشیمی عامل بهبود کیفیت هوای تهران شده با اعلام اینکه این بنزین اساسا در تهران توزیع نشده ، به شدت تکذیب شد !
به گزارش پایگاه 598، اصرار غیر متعارف سازمان محیط زیست در این رابطه که بنزین های تولید و توزیع شده در دولت قبل ، باعث آلودگی شدید هوای تهران و برخی از مراکز استان ها شده ، چندی است که به نوک پیکان حملات علیه بسیاری از مسئولان دولت سابق و دست اندرکاران فعال در حوزه تولید ملی تبدیل شده بود .

اما اکنون برخلاف تلاش های بی سابقه این سازمان در محکومیت بسیاری از افراد ، کارشناسان با بررسی این مساله ، نشان دادند که موضوع خلاف واقع رسانه ای شده است .

در این رابطه باید گفت که حتی پاکی هوای تهران در هفته های اخیر که بطور معمول در ماه مهر بدلیل وزش بادهای پاییزی و باران همینگونه است ، از سوی این سازمان ، دلیل حذف بنزین های تولید داخل عنوان شده بود . این در حالی است که مسئولان خبر دادند که اساسا چنین بنزینی در شهر تهران توزیع نشده و این جنجال تبلیغاتی نیز از اساس کذب محض است .

از آنجا که طرح این مساله و اصرار بی مورد بر آن توسط مقامات این سازمان باعث تشویق اذهان عمومی شده باید ایشان پاسخگو باشند که با چه هدف و با استناد به چه مدارکی این ادعا را مطرح و اساس چرا آن را اینگونه رسانه ای کرده اند ؟

گفتنی است که اخیرا محسنی اژه ای گفته بود که پس از بررسی های نهایی در این باره ، هر یک از مقامات مسئول که در این زمینه مقصر شناخته شوند باید پاسخگوی مردم و دستگاه قضایی باشند .

منبع: اقتصادپرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
قضیه پارازیت ابتکار رو هم پیگیری کنید برادر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها