أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۴۶
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم پیکان گفت: «قطعا تیمی که ملوان را حذف کرده، قدرتمند است و به هیچ وجه آنها را دست کم نمی گیریم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،منصور ابراهیم زاده در رابطه با دیدار تیمش با صنعت ساری در جام حذفی اظهار داشت: «قطعا تیمی که ملوان را حذف کرده، قدرتمند است و به هیچ وجه آنها را دست کم نمی گیریم. بازی بسیار سختی در خانه حریف انتظار ما را می کشد اما تمام هدف ما در بازیهای جام حذفی پیروزی است زیرا هر شکست برابر با حذف تیم خواهد بود. در این دیدار نصرتی و ساموئل را هم در اختیار نداریم و این مساله کمی کار ما را سخت تر می کند.»

 

وی با اشاره به حاشیه های دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز تصریح کرد: «من بارها گفته ام که مردم تبریز، مردمان بسیار مهمان نواز و با اصالتی هستند که تاریخ نیز همین مساله را نشان می دهد. در ابتدای بازی نیز هواداران تراکتورسازی برخورد خوبی با تمام بازیکنان ما داشتند و حتی سید مهدی رحمتی را هم تشویق کردند اما در پایان بازی به دلیل باخت تیمشان عصبانی بودند و متاسفانه شعارهایی را علیه بازیکنان به ویژه رحمتی سر دادند که البته دروازه بان با تجربه ما حرفه ای عمل کرد و باعث شد که کار به جنجال کشیده نشود.»

 

وی همچنین افزود: «در آن دیدار شاید کمتر کسی فکر می کرد که ما پیروز شویم اما خوشبختانه 3 امتیاز شیرینی را گرفتیم. البته می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم اما تمرکز لازم را نداشتیم. این 3 امتیاز کمک زیادی به ما کرد تا در جدول خودمان را بالا بکشیم.»

 

ابراهیم زاده در پایان با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: «این دیدار شاید برای رسانه ها و مردم دارای حساسیت بیشتری باشد اما برای ما همان 3 امتیاز را دارد و قطعا نیز برای پیروزی به میدان می رویم. ما در این بازی میزبان هستیم و با توجه به شرایطمان در جدول نیاز به پیروزی داریم. البته رفت و برگشت ما به ساری و خستگی بازیکنان شاید برای ما دردسرساز شود، اگرچه پرسپولیس نیز در جام حذفی بازی دارد. آخرین رویارویی که با پرسپولیس داشتم به هفته ماقبل پایانی لیگ سال قبل بازمی گردد که با راه آهن مقابل این تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدیم که شاید همان بازی قهرمانی را از پرسپولیس گرفت. امیدوارم این بار نیز با پیکان مقابل پرسپولیس موفق باشم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها