أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۴۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «از زمان مدیریت حبیب کاشانی 7 میلیون تومان به هتل لاله هم بدهکار بودیم که این مبلغ را خوردبین از جیب خود پرداخت کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهروز منتقمی درباره ورزشگاه محل برگزاری دیدار پرسپولیس و راه آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: «من از صبح جلسات مختلفی را در این باره برگزار کردم. تا یک ساعت دیگر مشخص می شود که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود یا ورزشگاه تختی اما 90 درصد بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.»

 

وی درباره اینکه پرسپولیس هتل ارم را برای اردوی قبل از بازی با راه آهن رزرو کرده است، افزود: «ما چون نمی دانستیم بازی کجا برگزار می شود، هتل ارم را گرفتیم که مرکزیت دارد اما یک مساله دیگر هم وجود دارد؛ اینکه به خاطر بدهی هایی که باشگاه پرسپولیس از دوره های قبل به هتل های غرب تهران دارد، آنها با ما کار نمی کنند و به ما اتاق نمی دهند. ما هفته پیش هم مجبور شدیم به هتل لاله برویم. جالب است که از زمان مدیریت حبیب کاشانی 7 میلیون تومان به هتل لاله هم بدهکار بودیم که این مبلغ را خوردبین از جیب خود پرداخت کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها