أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۲۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «اگر کمی باهوش باشیم می‌توانیم از استرس و فشاری که روی پرسپولیس است، نهایت استفاده را ببریم و به مرحله بعدی جام حذفی برسیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هادر عبدی در خصوص پیروزی راه‌آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: «واقعیت این است که با هم هماهنگ نبودیم اما بعد از تعطیلات هماهنگ‌تر شدیم. پیش از بازی با سپاهان هم توانستیم پاس را در جام حذفی شکست بدهیم. مصدومان‌ بهبود پیدا کرده‌اند و حالا تیم دیگری شده‌ایم.»

 

وی در مورد دیدار روز یک‌شنبه راه‌آهن و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: «ما در لیگ به پرسپولیس باختیم آن هم در شرایطی که در نیمه دوم کاملاً به بازی مسلط بودیم. البته بازی جام حذفی نسبت به لیگ زمین تا آسمان فرق می‌کند ولی مطمئناً روز یک‌شنبه بیشتر از اینکه روی ما فشار باشد روی پرسپولیس فشار است. اگر کمی باهوش باشیم می‌توانیم از این استرس و فشاری که روی پرسپولیس است، نهایت استفاده را ببریم و به مرحله بعدی جام حذفی برسیم.»

 

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن درباره برگزاری بازی جام حذفی این تیم و پرسپولیس در ورزشگاه تختی عنوان کرد: «صددرصد برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی بهتر بود. خودِ من هر وقت که می‌خواهم در ورزشگاه آزادی بازی کنم با انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر می‌شوم. زمین ورزشگاه آزادی بهترین زمین فوتبال در ایران است ولی با تمام این موارد ما هیچ اعتراضی نسبت به این مسئله نداریم و برای‌مان فرقی نمی‌کند در چه ورزشگاهی مقابل پرسپولیس بازی کنیم.»

 

عبدی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد پس از شکست احتمالی پرسپولیس مقابل راه‌آهن بازیکنان و مربیان این تیم به برگزاری بازی در ورزشگاه تختی اعتراض کنند، گفت: «ما تلاش می‌کنیم بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم و امیدوارم وقتی این اتفاق افتاد، دیگر هیچ اعتراضی وجود نداشته باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها