أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «خودم درگیری ستار همدانی در مشهد را تائید نمی‌کنم اما او باید از کیان استقلال دفاع می‌کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،بهرام افشارزاده در مورد اینکه چرا روز گذشته بدون اطلاع قبلی تمرین استقلال به روی خبرنگاران بسته شده و اینکه گفته می شود به دلیل پوشش حواشی بازی با پدیده سرمربی این تیم ناراحت شده و به همین دلیل این تصمیم گرفته شده، اظهار داشت: «سرمربی تیم هم حق دارد می خواهد تیم آرامش داشته باشد. شما رسانه ها می خواهید کار خود را انجام دهید و او هم می خواهد کار خودش را انجام دهد.»

 

وی در خصوص اینکه چرا در چنین مواقعی رسانه ها مقصر جلوه داده می شوند و چرا بابت چنین تصمیمی از قبل اطلاع رسانی نشده و آیا این بی احترامی به خبرنگاران نیست، عنوان کرد: «شما رسانه ها خوب هستید اما امیر قلعه نویی هم بابت مسئولیتش وظیفه ای دارد و اگر نتواند خوب کار کند همین شما رسانه ها او را مورد انتقاد قرار می دهید. البته من می پذیریم که باید به خاطر بسته بودن تمرین از قبل به خبرنگاران اطلاع می دادند و در این خصوص کوتاهی شده است.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا این توقع وجود دارد که حواشی بازی ها پوشش داده نشود و مگر این رسانه‌ها بودند که از ستار همدانی خواستند با پلیس درگیر شود، گفت: «من معتقدم که ستار همدانی باید از کیان باشگاه استقلال دفاع می کرد اما خودم درگیری او را تایید نمی کنم هر چند که پلیس هم باید رعایت میهمان نوازی را می کرد و نمی گذاشت کار به این مسائل بکشد.»

 

افشارزاده در ارتباط با اینکه شایعه شده استقلال دچار مالی شده گفت: «این خبرها را کی می سازد؟ کسی چنین شائبه ای دارد چرا به خودم زنگ نمی زند که من جواب دهم؟! استقلال مشکل مالی ندارد.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه بالاخره علی فتح الله زاده اظهار نامه ها را تحویل باشگاه داد یا خیر و این مسئله کمی طولانی نشده، گفت: «بله این مسئله کمی طولانی شده اما هنوز آقای فتح الله زاده همه مدارک را تحویل نداده است و قرار بود چهارشنبه مدارک تحویل داده شود. ما باید مدارک را کامل کنیم تا بتوانیم در اختیار سازمان خصوصی سازی بدهیم.»

 

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چرا در حالی که هنوز شفافیت مالی صورت نگرفته سازمان خصوصی سازی اصرار به واگذاری باشگاه استقلال دارد، گفت: «مسئولیت این قضیه با خود آنهاست. نماینده بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در باشگاه مستقر هستند و ما هم کاری که باید را انجام می دهیم.»

 

افشارزاده در پایان در مورد تغییر محل تمرین استقلال از زمین شماره دو آزادی به کمپ مرحوم حجازی گفت: «با توجه به ترمیم چمن کمپ تمرینات در کمپ خودمان برگزار می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها