أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
ماجرای پرسپولیسی شدن فرهاد مجیدی پس از حدود 16 سال هنوز هم پرحاشیه و جنجالی است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بازتاب حرف‌های فرهاد مجیدی در برنامه 90 همچنان ادامه دارد و هر کس به زعم خود حرف‌های ستاره سابق استقلال را تحلیل و تفسیر می‌کند، اما در زیر اشاره‌ای داریم به حواشی سال 77 یعنی همان سالی که مجیدی گفت از هواداران استقلال رخصت گرفته تا به پرسپولیس برود.

 

* هواداران جلوی منزل مجیدی

وقتی فرهاد آن مصاحبه را انجام داد، بسیاری از هواداران استقلال ناراحت شده و حتی‌ جلوی منزل او صف کشیدند تا مجیدی را پشیمان کنند.

 

عده‌ای هم نزد علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت استقلال رفتند و از او خواستند دست به جیب شده و فرهاد را برای ماندن راضی کند.

 

خلاصه اتفاقاتی رخ داد که تا حدود یک ماه سوژه اصلی نشریات ورزشی بود و سرانجام مجیدی با دریافت 20‌ میلیون تومان راضی به ماندن در استقلال شد تا حداقل یکی، دو سال دیگر در این تیم توپ بزند.

 

* حجازی: مجیدی طلا هم باشد او را نمی خواهم!

از این فعل‌ و‌ انفعالات مرحوم ناصر حجازی سرمربی وقت استقلال هم خیلی ناراحت شد. او که مدتی واقعا دلخور بود و به باشگاه هم اعتراض می‌کرد، در مصاحبه‌ای گفت: «مجیدی اگر طلا هم باشد او را نمی‌خواهم!»

 

این اظهارنظر حجازی هم کلی سر و صدا کرد و سوژه شد. حتی در بازی دوستانه استقلال مقابل تیم ملی عمان، وقتی عده‌ای از هواداران استقلال مجیدی را تشویق کردند حجازی عصبانی شده و به سمت آن‌ها رفت و خواست سکوت کنند.

 

* پا در میانی فتح الله زاده

مشکل حجازی و مجیدی بعد از مدتی با پادرمیانی علی فتح الله زاده تا حدی حل شد، هر چند خود فتح الله زاده هم در چند مقطع با مجیدی دچار مشکل شد.

 

فرهاد به درخشش در استقلال ادامه داد تا این‌که به لیگ امارات و تیم الوصل پیوست، آن هم در روزهایی که دیگر حجازی سرمربی استقلال نبود.

 

* هاشمی‌نسب و رهبری‌فرد اذیتت می‌کنند

یکی از نزدیکان پرسپولیس در سال 77 در مورد ماجرای پیوستن فرهاد به پرسپولیس حرف‌های جالبی می‌زند: «آن زمان بهروز رهبری‌فرد و مهدی‌ هاشمی‌نسب در پرسپولیس ستاره بودند و اصلا از فرهاد مجیدی خوششان نمی‌آمد. به همین دلیل یک روزنامه‌نگار قدیمی که رابطه حسنه‌ای با فرهاد داشت به او توصیه کرد به پرسپولیس نرود چون هاشمی‌نسب و رهبری‌فرد اذیتش می‌کنند.»

 

گفته می‌شود این توصیه خیلی در ماندن مجیدی در استقلال تاثیر داشت.

 

* نفس راحت هواداران

خلاصه فرهاد مجیدی در استقلال ماندنی شد تا هوادارانش نفس راحتی بکشند. او در مصاحبه‌ای گفت به خاطر هواداران ماندم اما بعدها مسائل دیگری هم مطرح شد.

 

به هر حال در این‌که مجیدی فوتبالیست خوب و محبوبی بود شکی نیست اما یک‌سری‌ اظهارنظرهای او همیشه جنجال برپا کرده و حتی بعضی از هواداران را هم رنجانده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها