يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۱۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
آرش برهاني به تمرينات تيم فوتبال استقلال بازگشت.
تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل پارسه آماده می‌کند از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را اجرا کرد.

به گزارش فارس، قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 10 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی ضمن آنالیز تیم پارسه تهران و نکاتی که از بازی این تیم در ذهنش بود در مورد بازی‌های جام حذفی نیز با شاگردانش صحبت کرد.

وی باز هم تأکید داشت که با چند بازی در جام حذفی می‌شود به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و به همین دلیل باید این مسابقات را جدی بگیریم.

*هاشم بیک‌زاده همچنان به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد و این بازیکن تنها غایب تمرین امروز بود.

*آرش برهانی مهاجم مصدوم استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی از امروز در تمرینات تیمش شرکت کرد. این بازیکن قطعا به دیدار دوشنبه مقابل پارسه تهران نخواهد رسید و وضعیت او برای دیدار با صبای قم مشخص نیست.

*حنیف عمران زاده مدافع استقلال نیز امروز در کنار دیگر بازیکنان این تیم در کار گروهی شرکت کرد. همچنین مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌ها زیر نظر مربی بدنساز این تیم کار کرد.

*قبل از شروع تمرین امروز باز هم تعدادی از خبرنگاارن و عکاسان برای پوشش تصویری برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان به کمپ زنده‌یاد حجازی مراجعه کردند که البته مسئولان این کمپ کرکره برقی ورزشگاه را به پایین کشیده و حتی یکی از عکاسان را که به صورت مخفیانه به ورزشگاه آمده بود را از ورزشگاه بیرون کردند.

*تعدادی از تماشاگران تیم استقلال نیز امروز به محل تمرین مراجعه کردند اما از ورود آنها ممانعت به عمل آمد و نکته جالب اینجا بود که چند تن از تماشاگران همیشگی استقلال که در محل تمرین این تیم حضور دارند مجوز ورود به ورزشگاه را گرفتند که این مسئله با ناراحتی تعداد دیگری همراه شد و آنها در بیرون از ورزشگاه با ناراحتی از این مسئله محل استادیوم را ترک کردند.

*رضا نعلچگر، رضا رجبی، حمید ملک‌احمدی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

تمرینات تیم استقلال همچنان پشت درهای بسته طی روزها‌ی آینده برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان آبی‌پوشان تا دیدار با صبای قم به دور از چشم اهالی رسانه کارهای تاکتیکی خود را دنبال خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها