أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
پيروز قرباني ادعا مي‌ کند که نبايد عده اي خودشان را به فرد پاکي مثل ناصر حجازي بچسبانند و ادعا کنند که از مکتب او پيروي مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود این هفته میهمان ویژه ای داشت به نام فرهاد مجیدی کسی که در این برنامه حرف های مهمی زد، از پیروی از مکتب حجازی گرفته تا گوشه و کنایه‎هایی که به صورت غیرمستقیم به امیر قلعه‌نویی انداخت.

پیروز قربانی به "ورزش سه" گفت: بهتر است بعضی از آدم ها گذشته شان را فراموش نکنند. من پیروز قربانی عقبه ای دارم که نمی‌ توانم از آن فرار کنم. بهتر است آدم ها یادشان باشد که فوتبالی ها خیلی چیزها یادشان هست و بهتر است به شعور مخاطب خود احترام بگذارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از گذشته صحبت هایی است که مجیدی سال ها پیش در مورد رفتن به پرسپولیس کرده بود هم گفت: واقعیت این است که مردم همه چیز را می‌ دانند. البته من برنامه نود را ندیدم و تکرار آن را به صورت جسته و گریخته نگاه کردم ولی یک چیز واضح است، شاید خیلی آدم ها فراموشکار باشند ولی عده ای هم هستند که خیلی چیزها یادشان می‌ ماند. بهتر است آقایان از گذشته شان فرار نکنند.

قربانی ادعا می‌ کند که نباید هر کسی خودش را به مکتب ناصر حجازی بچسباند: ناصرخان الان فوت کرده ولی عده ای هستند که دوست دارند خودشان را به ایشان بچسبانند. اگر ناصرخان محبوب شد و برای خودش مکتبی دست و پا کرد به خاطر صداقتش بود. من یک سال با ایشان کار کردم و او بهترین راهنما برای من بود ولی عده ای دوست دارند از نام ناصرخان استفاده کنند تا محبوبیتشان را بالا ببرند. بهتر است همه به شعور مردم احترام بگذارند.

مجیدی در قسمت دیگری از صحبت هایش در برنامه نود ادعا کرد که حجازی هرگز برای محبوبیت دست به دامن کسی نشد و مثل خیلی ها نبود که پول بدهد تا او را تشویق کند. به نظر می‌ رسد روی صحبت های مجیدی با امیر قلعه‌نویی باشد، کسی که چند سالی است به یک فرد تاثیرگذار در باشگاه استقلال تبدیل شده است. با این حال قربانی گفت که هیچ وقت ندیده است که قلعه‌نویی به کسی پول بدهد تا او را تشویق کند: نمی‌ توانم بگویم این مساله درست است یا نه من ندیده ام ولی این را می‌ توانم بگویم که خیلی ها ممکن است این کار را بکنند، هر کسی مسوول رفتار خودش است در ضمن خیلی ها ممکن است این کار را کرده باشند و موفق هم نباشند.

او در پاسخ به این سوال که اگر روزی مجبور شود بین امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی یکی را برای کار کردن انتخاب کند ترجیح می‌ دهد با کدامشان کار کند هم گفت: هیچ کدام، من در دوران فوتبال بازی کردنم خیلی کله شق بودم و شاید حاشیه هایی هم درست کرده باشم اما همیشه طوری رفتار کرده ام که محتاج کسی نباشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها