أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۱۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
منصور ابراهيم‌زاده از بازي مقابل تيم هاي دسته اولي خاطرات چندان مثبتي ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اگر به خاطر داشته باشید او در زمان سرمربیگری ذوب‌آهن، در تبریز به گسترش فولاد لیگ یکی باخت و از جام‌حذفی کنار رفت. بازی با صنعت ساری می‌ تواند خاطرات آن بازی را برای منصور ابراهیم‌زاده که حالا سرمربی پیکان است زنده کند.

ابراهیم‌زاده در مورد آن بازی به "ورزش سه" گفت: در آن بازی ما در نیمه نهایی بودیم و با یک برد حریف پرسپولیس در فینال می‌ شدیم، اما اشتباهات داوری باعث شد نتوانیم فینالیست شویم. این چیزی بود که داور بازی هم در آن زمان به آن اعتراف کرد. ما حواسمان به همه چیز بود. اما تنها مشکلی که داشتیم این بود که حساب اتفاقات را نکرده بودیم.

سرمربی پیکان ادعا می کند یک بار در زمانی که مربی ذوب‌آهن بود با صنعت ساری بازی کرد و در آن بازی شکست خورد، او امیدوار است این بار این اتفاق برای تیمش نیافتد: زمانی که آقای کربکندی سرمربی ذوب‌آهن بود و من دستیارش بودم یک بار با صنعت ساری بازی کردیم و در آن بازی شکست خوردیم امیدوارم این اتفاق این بار برای من نیافتد تا بتوانیم برنده شویم.

او می‌گوید بازی با صنعت ساری اصلا راحت نیست: اگر ما با ملوان بازی می‌ کردیم شما چه می‌ گفتید؟ باز هم می گفتید بازی راحتی داریم؟ حالا صنعت ساری ملوان را حذف کرده و شما شک نکنید این بازی نمی‌ تواند بازی راحتی برای ما باشد. با قدرت به زمین می‌ رویم و امیدوارم اتفاقات هم به نفع ما باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها