کد خبر: ۲۶۴۲۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
دروازه‌بان سابق استقلال سال ها پس از دوري از سطح اول فوتبال ايران دوباره در موقعيتي براي تکرار درخشش قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب لو زمانی در فوتبال ایران به عنوان دروازه‌بان شماره یک مطرح بود، درست در همان زمانی که در دروازه استقلال در دربی هیجان انگیز 12 فروردین پنالتی مهرزاد معدنچی را دفع کرد و بیش از 3 بار فرصت های تک به تک را از مهاجمان پرسپولیس گرفت. پرسپولیسی که با دنیزلی تهاجمی ترین دربی خود را پشت سر می‌ گذاشت.

طالب لو پس از آن روزها، موقعیت های مختلفی را در فوتبال ایران تجربه کرده و حتی تا مرز حذف کامل از فوتبال پیش رفته است. با این حال یک سال بعد از روزهای تلخ با سرمربی سابق راه‌آهن سرانجام در این باشگاه دوباره پیراهن شماره یک را به تن کرد و بعد از دومین کلین شیت فصل تیمش در بازی مقابل سپاهان حالا باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، تیمی که در معرفی طالب لو به عنوان گلر شماره یک ایران نقش زیادی داشته است. خوب است بدانید وحید فوتبال خود را هم از تیم های پایه پرسپولیس آغاز کرده است، اگرچه هنوز به عنوان یک استقلالی شناخته می‌ شود.

او فردا در بازی حساس جام‌حذفی در ورزشگاه آزادی، دروازه‌بان راه‌آهن خواهد بود و اگر پرسپولیسی های بیشتری هم در ورزشگاه حضور داشته باشند، مفت چنگ او. اگر قرار به درخشش است، هر چه بیشتر باید بازی طالب لو را ببینند، بخصوص که دیگر دوربینی برای ثبت این تصویرها وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها