أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
شايد براي مجيد جلالي هيچ مسابقه اي مثل بازي فردا مقابل تراکتورسازي حيثيتي نباشد.
  به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سایپا که در لیگ مغلوب فرصت طلبی شاگردان رسول خطیبی شد و این چنین واکنش نشان داد، امیدوار است در جام‌حذفی جبران مافات کند و تراکتورسازی را از گردونه رقابت ها خارج سازد. این اتفاق برای سایپا دور از دسترس هم نیست، تیمی که این هفته در مسابقات لیگ توانسته پرسپولیس را شکست بدهد و با روحیه به جام‌حذفی برسد. جلالی که سال گذشته تا مرحله فینال با تراکتورسازی بالا رفت، با بی مهری طرفداران این تیم مواجه شد و جای خود را به تونی اولیویرا داد تا در کسب یک جام دیگر ناکام بماند، در حالی که به نظر او هم می‌ توانست تیم بحران زده مس را در فینال شکست بدهد.

جلالی که با بد بدرقگی طرفداران تراکتور تبریز را ترک کرده، فردا در کرج این فرصت را دارد تا انتقام همه آن اتفاقات را بگیرد، اتفاقاتی که در نهایت به استخدام رسول خطیبی پدیده امسال مربیگری لیگ منتهی شد. رسول البته در جدال با جلالی به روحیه و انگیزه شاگردانش دل بسته است. برای اینکه این صحنه تکرار شود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها