کد خبر: ۲۶۴۲۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
يحيي گل‌محمدي و عبدالله ويسي دو مربي جوان فوتبال ايران هستند که سابقه مربيگري شان اندکي با هم تفاوت دارد، جالب اينکه هر دوي اين مربيان کار خود را از صبا آغاز کرده اند.
 به گزارش "ورزش سه"، گل‌محمدی 4 روز بعد از شکست خانگی مقابل فولاد تیم اول شهر اهواز به این شهر پرواز کرده تا در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی مقابل ویسی و تیمش استقلال اهواز قرار بگیرد. آنها یک ماه پیش در لیگ در دیداری رو در رو مقابل هم ایستادند که این بازی با تساوی به پایان رسید. نتیجه ای که البته باب طبع هیچ کدامشان نبود اما با توجه به اینکه استقلال‌خوزستان در دقایق پایانی بازی را مساوی کرد، گل‌محمدی بیشتر احساس ناراحتی داشت.

یحیی که یک بار سابقه صعود تا فینال جام‌حذفی را  با پرسپولیس دارد، باید تعارف را کنار بگذارد و به این جام بچسبد که این تنها راه موجود امسال برای آسیایی شدن تیمی است که هنوز حضورش در فینال آسیا مهمترین افتخار متاخر ما در این رقابت هاست. اینکه یحیی موفق می‌ شود یا نه، داستان دیگری است اما او بعد از شکست مقابل فولاد شرایط نامساعدی در ذوب‌آهن دارد و برخلاف ویسی که همه کاره استقلال‌خوزستان به نظر می‌ رسد، ممکن است هزینه زیادی بابت این شکست احتمالی پرداخت کند.

ویسی و یحیی هر دو فوتبال خود را به عنوان مدافع به پایان برده اند، اگرچه افتخارات یحیی با ویسی قابل مقایسه نیست. اما خطر ماندن در آفساید و از دست رفتن موقعیت پیشروی برای هر دوی این بازیکنان سابق و مربیان فعلی هست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها