يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۲۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بهنام ابوالقاسم پور، سرپرست راه آهن در گفتگویی مدعی شد شیث رضایی به خاطر مصدومیت از لیست این تیم کنار گذاشته می شود.

حالا سرمربی راه آهن ضمن تکذیب صحبت های سرپرست باشگاه می گوید: شیث فعلا مصدوم است و قرار است یک عمل جراحی انجام دهد. ان‌شاالله بعد از طی دوران نقاهت به تمرینات باز خواهد گشت. اصلا قرار نیست شیث را کنار بگذاریم و خبر کنار گذاشتن او از تیم صحت ندارد.

شیث رضایی نیز در این باره می گوید: پس از مشورت با دکتر کیهانی با دکتر هاشمی در بیمارستان لاله آشنا شدم و متوجه شدم که متد جدیدی آمده که با استفاده از آن برای درمان مصدومیت‌هایی مانند کشاله ران دیگر نیازی به جراحی نیست.

وی ادامه داد: در این متد جدید که نوعی لیزردرمانی است به ناحیه مصدوم 90 درجه سرما تزریق می‌شود که باعث می‌شود عصب‌های آن ناحیه کشته شود و مصدومیت برطرف شود.

مدافع تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: با توجه به این متد در بدترین شرایط تا 2 ماه آینده می‌توانم مصدومیتم را درمان کنم و با تیم درمان کنم. واقعا از اینکه مصدومیتم احتیاج به جراحی ندارد، خوشحالم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها