کد خبر: ۲۶۴۲۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بعد از میداودی، شریفات و یوسفی، این بار نوبت به عنایتی رسید تا طعم ناکامی را در برابر تیم سابقش، استقلال بچشد.

غلامرضا عنایتی مهاجم پدیده، در بازی مقابل استقلال دو بار توپ‌هایش به تیر دروازه استقلال خورد تا چهارمین بازیکنی باشد که در مصاف با تیم سابقش یعنی استقلال طعم ناکامی در گلزنی را بچشد. عنایتی در برابر پرسپولیس هم با وجود تلاش زیاد موفق به گلزنی نشده بود. پیش از او 3 بازیکن دیگر هم که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشتند، با ناکامی در مقابل این تیم مواجه شده بودند. نکته جالب در باره این 3 بازیکن، گلزنی آنها به تیم رقیب استقلال، یعنی پرسپولیس است.

اولین ناکام بزرگ میلاد میداودی بود. مهاجم سایپا، در هفته پنجم در آخرین دقیقه بازی مقابل استقلال به زمین آمد اما لحظاتی بعد از ورود او به زمین بود که امید ابراهیمی گل سوم و گل پیروزی‌بخش استقلال را زد. به این ترتیب نه تنها میداودی کاری برای سایپا نکرد، بلکه قدمش هم برای این تیم بد بود و سایپا بازی برده مقابل استقلال را با شکست عوض کرد. البته میلاد که نشان داده تعصب خاصی به استقلال دارد، در بازی مقابل پرسپولیس، با گلی تماشایی زهرش را به این تیم ریخت و 3 امتیاز باارزش را برای تیمش به ارمغان آورد.

اسماعیل شریفات هم در بازی استقلال و فولاد خوزستان در تهران نتوانست روز خوبی را پشت سر بگذارد. او در برابر تیم سابقش دوندگی و تلاش زیادی داشت اما بعد از 90 دقیقه بازی ضعیف، توسط اسکوچیچ تعویض شد. شریفات هم مثل میداودی، در بازی مقابل پرسپولیس درخشیده بود و گل دوم فولاد به این تیم را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رسانده بود.

سومین استقلالی سابق که موفق به گلزنی در مقابل این تیم نشد، محسن یوسفی بود. او که در ترکیب ثابت ملوان حضور داشت بعد از نمایشی ضعیف، در دقیقه 63 از بازی بیرون رفت. جالب اینکه یوسفی هم در بازی مقابل پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه این تیم شده بود. این تنها گل یوسفی در لیگ چهاردهم هم هست.

اما از همه جالب‌تر مورد مهرداد اولادی است. این مهاجم سابق استقلال هم که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده، درست مثل 3 بازیکن قبلی، در برابر استقلال ناکام بود و مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد. گل اولادی به پرسپولیس تنها گل این فصل او محسوب می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها