امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۴۲۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی از وضعیت کنونی فوتبال ایران گله می‌کند. سرمربی سابق استقلال در واکنش به نتایج اخیر فوتبال ایران می‌گوید: «تیم ما ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ خود را در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرد. فوتبال ایران برای اولین بار چهار گل از ویتنام دریافت کرد، آن هم در شرایطی که خیلی از بازیکنان تیم المپیک تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند. اگر قرار باشد مانند بازی‌های آسیایی عمل کنیم باز هم به المپیک نمی‌خواهیم رفت. باشگاه‌ها حق دارند از بازیکنان جوان خود استفاده کنند اما باید اولویت تیم ملی باشد. ما باید مانند کشورهای دیگر بازیکنان را در اختیار تیم المپیک قرار دهیم تا شانس موفقیت این تیم افزایش پیدا کند.»

از مظلومی درباره خصوصیات اخلاقی کاشانی پرسیده‌اند که او در این باره گفته است: «فکر نمی‌کنم او بتواند با مربی خارجی کار کند.» مظلومی به انتقاد‌هایش ادامه داد: «به جای اینکه سمینار و کلاس بگذاریم، باید به دنبال راهکاری برای حل مشکلات باشیم. متأسفانه کار ما در تیم‌های پایه صفر است و سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باشگاه‌ها باید سازنده باشند تا از دست پخت‌شان استفاده کنند اما متأسفانه این کار را نمی‌کنند. ما در بدترین زمان ممکن مسابقات پایه را برگزار می‌کنیم، به فوتبال مدارس توجهی نداریم. با این شرایط معلوم است که نتیجه نمی‌گیریم. زمین‌های خاکی که از بین رفت فوتبال ما نابود شد.»

مظلومی در واکنش به اینکه آیا سرمربیگری تیم امید ایران را قبول می‌کند گفت:

    صددرصد قبول می‌کنم. من تیم «ب» را در کمترین زمان ممکن به قهرمانی غرب آسیا رساندم و می‌توانم در تیم المپیک هم موفق باشم.

مظلومی که دل خوشی از فرهاد مجیدی ندارد در واکنش به حرف‌های مجیدی گفت: «با مجیدی تعامل خوبی داشتیم و خوشحالم در یکی از بهترین استقلال‌های تاریخ سرمربی بودم. در آن تیم رفاقت حرف اول را می‌زد و همه به هم احترام می‌گذاشتند. در آن برهه از زمان مجیدی عصای دستم بود و به‌عنوان کاپیتان مدیریت خوبی در تیم داشت. امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد و مانند روزهایی که بازی می‌کرد در مربیگری هم موفق باشد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها