أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

محمد غلامی در خصوص پیروزی راه‌آهن مقابل سپاهان و اتفاقات این دیدار می گوید : فکر می‌کنم برد مقابل سپاهان از لحاظ روحی تاثیر بسیار خوبی روی بازیکنان داشت. حضور حمید استیلی در لب خط باعث می‌شد تا تیم شکل خوبی به خود بگیرد. مطمئن باشید اگر بازیکنان مصدوم ما از اول فصل در تیم حضور داشتند ما هم اکنون بالای جدول بودیم.

بازیکن راه‌آهن افزود: 3 امتیاز مقابل سپاهان به ما خیلی کمک خواهد کرد هر چند در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم البته نمی‌خواهم به سپاهانی‌ها بی‌احترامی کنم. آنها تیم خوب و قوی دارند. من 2 سال در این تیم بودم و روزهای خوبی با آنها سپری کردم اما هم اکنون در اختیار راه‌آهن هستم.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما در لیگ مقابل این تیم شکست خوردیم البته در آن بازی برخی بازیکنان خود را نداشتیم. امیدوارم فردا بازی جذابی شاهد باشیم. نیم‌نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم زیرا شرایط در این جا راحت‌تر است.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه به دنبال انتقام از پرسپولیس هستند، گفت: بله برای خودم به شخصه اینگونه است، به هر حال تلاش می‌کنیم تا با برتری مقابل پرسپولیس بتوانیم به مراحل بالاتر راه یابیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها