أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، هفته دوازدهم لیگ‌برتر به خاطر مشکل فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر حق پخش، پخش نشد و ظاهرا قرار نیست بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی هم پخش شود.

به نظر می‌ رسد شرکت ایران نوین که تبلیغات محیطی دور زمین را برعهده دارد به زودی صدایش در بیاید و ادعای خسارت کند. این موضوعی است که علی کاظمی هم آن را تایید می‌ کند: طبیعی است که کسی که ضرر کرده است به دنبال حقش است. آنها حق دارند که طلب خسارت کنند چون برای اینکه تبلیغات محیطی دور زمین را بگیرند هزینه کرده اند، با این حال این تصمیم فدراسیون است و سازمان لیگ نمی‌ تواند در این باره نظر بدهد.

او ادعا می‌ کند فدراسیون فوتبال همه چیز را در نظر گرفته است: بی تردید فدراسیون فوتبال زمانی که تصمیم گرفت پخش بازی های لیگ را تعطیل کند، فکر همه جا را کرده بود. این موضوع دست فدراسیون فوتبال است و حتما آنها از قبل پیش‌بینی کرده بودند که چنین اتفاقاتی ممکن است بیافتد.

کانون ایران نوین اسپانسر فدراسیون فوتبال و مجری تبلیغات دور زمین، ارتباط خوبی هم با صدا و سیما دارد. شاید فدراسیون بالاخره مجبور شود که در این مساله باز هم کوتاه بیاید. به هر حال ضرر هنگفتی در انتظار فدراسیون خواهد بود یا درآمد هنگفت ؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها