أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، محمد پنجعلی با پیراهن پرسپولیس، از سال 57 تا سال 69، 12 بازی برابر راه‌آهن انجام داد و 10 برد، یک مساوی و یک باخت داشته و 2 گل خاطره ساز برابر این تیم زد. پنجعلی در مرور خاطرات خود از ناکامی و برد و اعتراض و موفقیت هایش اینگونه می‌ گوید:

عجب گلی به راه‌آهن زدم

دومین بازیم با راه‌آهن، بازی تلخی بود، در این بازی باختیم و از جام‌حذفی بیرون رفتیم اما بعدا 2 بار راه‌آهن را در جام‌حذفی بردیم. بازی های من جلوی راه‌آهن، همیشه ماندگار بود، هم گلی که سال 64 از 35متری زدم و در کتاب تاریخ جامع پرسپولیس به عنوان یکی از 10 گل زیبای تاریخ پرسپولیس معرفی شد و یک بار هم بعد از محرومیت برگشتم و با گل دقایق پایانی من پرسپولیس برنده دیدار شد.

حیف راه‌آهن

همیشه راه‌آهن را می‌ بردیم اما راه‌آهن همیشه یک تیم قابل احترام بود. از دهه 40 تا دهه 60، 50 ـ40 ملی‌پوش فوتبال ما از راه‌آهن خارج شدند، علی جباری، آشتیانی، فریدون معینی، رضا وطنخواه، کارگر جم، کاویانپور (عموی حامد)، فرشاد پیوس، سیدعلیخانی، حافظ طاحونی، شکورزاده، مرتضی یکه، فتح آبادی، قلعه‌نویی، بیژن طاهری، رضا حسن زاده، کریم شاهرودی، فریادشیران، شفقتیان و … بازیکنان این تیم بودند، حیف که راه‌آهن دیگر بازیکن ساز نیست.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها