أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۵۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،  حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی که همواره حواشی زیادی در خصوص صغرسنی او وجود داشته، چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شده بود سن واقعی اش 40 سال است و به خاطر تیم ملی امید دو شناسنامه دارد. بر طبق این ادعای کعبی،  او 11 سال از سن فعلی اش بزرگتر است.عکس زیر او را در کنار سیاوش اکبرپور و حسن هوری در تیم ملی نوجوانان نشان می دهد. جایی که کعبی 10 سال بزرگتر از همبازی هایش هست .

اگر ادعای کعبی و سرپرست سابق استقلال خوزستان صحت داشته باشد، سیاوش اکبرپور و حسن هوری باید برای رعایت حفظ احترام ، او را با لفظ عمو حسین خطاب قرار می دادند. البته در فوتبال بی نقص ما بحث صغر سنی یک موضوع جا افتاده است و این تخلف ها حالا در سنین بالا شکل می گیرد. چرا که با قوانین جدید حضور صغرسنی در تیم های پایه مانند قبل ممکن نیست و همان یک بار آبروریزی جهانی کافی بود تا جلوی این قبیل تخلف ها گرفته شود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها