يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۲۶۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۳
سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: میزبانی در فوتبال، تعریف مشخصی دارد و نباید کار به اینجا می‌کشید. از هواداران هم می‌خواهیم بدون توجه به پخش یا عدم پخش بازی‌ها برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه بیایند.
 
بهروز منتقمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در روزهای گذشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا از حق تیم و هواداران دفاع کنیم. برای اینکه پرسپولیس به عنوان میزبان مسابقه، بازی خود را در آزادی انجام بدهد، رایزنی‌های گوناگونی با رئیس سازمان لیگ، مدیر مجموعه ورزشی آزادی و مسوولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام دادیم. در چارچوب قانون هر اقدامی که ممکن بود صورت گرفت. البته برای ما این سوال باقی است که اگر ما میزبان هستیم، چگونه است که باید در ورزشگاه حریفمان بازی کنیم.
 
وی ادامه داد: میزبانی، تعریف مشخصی دارد و حداقل شرایطش این است که در ورزشگاه خودتان بازی کنید که این امتیاز در جریان قرعه‌کشی از پرسپولیس سلب شد و ما به خواسته هواداران و برای تامین بهترین شرایط برای تیم، اقدامات گوناگونی را برای حل این مساله انجام دادیم. بویژه که مجموعه آزادی با توجه به درایت و تدبیر مدیران آن و تلاش کارکنانش سابقه برگزاری دو مسابقه در فاصله 24 ساعت را داشته است و این کار بدون هیچ مشکلی به بهترین شکل انجام ‌شد، البته اصلا نباید کار به اینجا می‌رسید. با توجه به اینکه حریف ما راه آهن بود، باید از ابتدا می‌گفتند که ما میهمان هستیم یا اینکه وقتی اعلام شد میزبان شده‌ایم، بحث انجام بازی در خانه حریف منتفی بود.
 
سرپرست شرکت پرسپولیس درباره مسائل پیش آمده در حوزه پخش تلویزیونی بازی‌ها خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای دنیا و در نگاه به فوتبال به عنوان یک صنعت، حق پخش تلویزیونی بخش مهمی از درآمد باشگاه‌ها را تشکیل می‌دهد. خیلی بهتر بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیگیری حق پخش را به عهده خود باشگاه‌ها می‌گذاشتند تا هر باشگاه بر اساس تعداد هواداران و پتانسیلی‌هایی که دارد این موضوع را پیگیری کند اما در شرایط فعلی هم از اقدام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در جهت حفظ منافع فوتبال و دفاع از عواید باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: 12 هفته از رقابت‌های لیگ گذشته است و ما هیچ عایدی از محل حق پخش تلویزیونی نداشتیم. این مساله بر اساس استانداردهای حرفه‌ای قابل قبول است. اگر اجازه داده می‌شد باشگاه‌ها خود وارد عمل شوند حتما پشتوانه مالی خوبی ایجاد می‌شد اما برای مقطع فعلی هم امیدواریم دو طرف هر چه زودتر به توافق دست پیدا کنند. چون در حال حاضر باشگاه‌ها از حق پخش و پشتوانه مالی آن محروم هستند و مردم هم از پخش تلویزیونی محروم شده‌اند. بدون شک اقدام تلویزیون در این حوزه نه هزینه بلکه سرمایه‌گذاری است چون با تزریق منابع مالی و افزایش کیفیت تیم‌ها، کیفیت بازی‌ها افزوده شده و تعداد مخاطبان تلویزیونی هم افزایش می‌یابد و همه امیدواریم همکاری خوبی در این حوزه شکل بگیرد.
 
منتقمی در ادامه خطاب به هواداران گفت: با درک نگرانی‌ها و احساسات هواداران، از آنها می‌خواهیم بدون توجه به پخش یا عدم پخش بازی‌ها برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حضور پیدا کنند و در جریان بازی برای تمام لحظات، تیم را از حمایت خود بهره‌مند کنند. آنها همواره پرشور و متصب پشتیبان تیم محبوب خود بوده‌اند و نباید حتی یک لحظه شک کنند که با حضور پر تعداد خود در ورزشگاه و تشویق تیم، تاثیر بسزایی روی روند حرکتی آن می‌گذارند. از هواداران می‌خواهیم در این لحظات حساس، به ورزشگاه آمده و پشتیبان تیم خود باشند.
 
سرپرست شرکت پرسپولیس در پایان درباره طرح پاره‌ای انتقادها نسبت به باشگاه و تیم گفت: انتقادهایی که از سر دلسوزی باشند، مشخص هستند و ما آنها را با گوش جان می‌شنویم اما ای کاش همه نقدها و انتقادها از سر دلسوزی واقعا برای باشگاه باشد. هواداران با هوش پرسپولیس همه مسائل را به خوبی متوجه می‌شوند و می‌دانند که بعضی افراد وقتی نگران منافع خود می‌شوند نشان می‌دهند که دلسوز هستند. به هر حال باشگاه و تیم تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار بسته است. طی روزهای گذشته هم به اتفاق آقای سیاسی و اعضای کادر فنی، جلسات خوبی داشتیم که امیدواریم اثرات آن را در بازی‌های آینده ببینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها